Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

06 September, 2012

Jangan Lupakan Perkara Ini Jika Ingin Orgasme Ketika Berasmara



Membuat wanita mendapatkan orgasmenya semasa berhubungan seks tidak semudah membalikkan telapak tangan. Ada beberapa perkara yang perlu diperhatikan dan sebaiknya jangan lupa dilakukan jika ingin wanita mendapatkan klimaksnya.
Ketika bersama, lelaki kadang-kadang terlalu terlena sehingga lupa kalau pasangannya belum orgasme. Kesalahan terbesar yang dilakukan lelaki ketika bersetubuh menurut penulis ‘The Best Sex of Your Life: 101 Secrets Every Woman Should Know’, Dan dan Jennifer adalah tidak lebih dulu memberikan wanita orgasma sebelum penembusan. Ramai lelaki yang ingin cepat dan mudah dengan hubungan terus menyelam.
Jika memang pasangan anda jenis yang seperti diungkapkan Dan dan Jennifer menyarankan sebaiknya cuba empat tips berikut ini. 
1. Sentuh Tangan
Tangan seringkali jadi bahagian tubuh yang dilupakan untuk disentuh ketika foreplay. Sedangkan kawasan tersebut cukup sensitif terutama pada pergelangan tangan. Sentuh kawasan itu dengan jari secara perlahan. Mulai dari telapak tangan, pergelangan tangan hingga ke siku.
2. Berbisik di Telinga
Telinga bukan hanya sekadar deria pendengaran. Bahagian tubuh tersebut juga merupakan salah satu titik seksual yang cukup sensitif. Telinga juga boleh menjadi jambatan untuk menuju organ yang paling sensitif ketika dirangsang, iaitu otak. Untuk membuat wanita orgasma, cubalah berbisik nakal di telinganya dan biarkan nafas suami menyentuh tubuh anda.
3. Menyentuh Leher
Bahagian paling sensitif dari leher wanita adalah kawasan di dekat belakang dan bahu. Cubalah sentuh kawasan tersebut dengan sentuhan lembut sambil berbisik nakal di telinganya. Setelah menyentuhnya, teruskan dengan memberikan ciuman di leher agar ghairah wanita semakin meningkat.
4. Mengurut kepala & Menyentuh Rambut
Wanita sangat suka creambath di salon kerana kegiatan tersebut boleh membuat mereka rileks. Mengurut kepala ala creambath ini boleh dilaksanakan untuk meningkatkan ghairah seksual. Kepala memang termasuk salah satu bahagian tubuh sensitif dengan saraf-saraf di dalamnya yang saling berhubung. Ketika foreplay berikan pijatan lembut di kepala wanita. Ketika bercinta jangan lupa untuk menyentuh rambutnya secara rawak. Cara ini akan memberikan kesan erotis yang boleh mencetuskan orgasmenya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...