Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

22 October, 2012

Kantoi! Bapak skodeng pengantin baru…



Setelah sekian lama bercouple, akhirnya Ammar dan Siti selamat diijabkabulkan di majlis yang begitu meriah. Majlis pernikahan dah selesai tetamu pun sudah balik.
Di ruang tamu, si ayah mengelamun sendiri. Boring dengan situasi itu, si ayah melangkah ke bilik pengantin.
Di kamar pengantin kedua mempelai asyik membelek hadiah-hadiah. Si ayah pula memasang telinga mendengar perbualan.
Kedua pengantin sedang membelek sepasang kasut hadiah dari tetamu yang datang.
” Nak cuba pakai malam ni, bang.” pengantin perempuan bersuara berdebar dada si ayah mendengarnya. ” Boleh saja biar abang masukkan?” Pengantin lelaki menyarung kasut di kaki isterinya.
“Tak muat bang, sempit oh sakitnya.” Ternyata kasut itu bukan saiznya. “Kalau tak muat nak buat camana?” tanya pengantin lelaki gundah suaranya.
” Sapu air liur…!” Si ayah bersuara dari luar bilik. Ammar dan Siti ketawa berdekah-dekah dalam bilik. Ternyata ayah sudah silap membuat terjahan!!!!
.
Lawak ke 2#
.
Malam pertama buat sepasang pengantin baru. Si suami baru saja memadamkan lampu bilik. Selang 15 minit si isteri mengerang.
“Adui.. Sakitnya B… !”
Si suami cuba menenangkan isterinya.
“Jangan nangis baby.. Nanti mama papa dengar.. Mereka mungkin belum tidur lagi tu..”
Kebetulan bilik mama papa hanya bersebelahan kamar tidur pengantin. Si isteri masih mengerang kesakitan.
“Sakitnyerrr B………”
Kerana tidak dapat menahan sakit, si isteri terus mengerang. Si suami cuba memujuk.
“Sabar ye Baby! Tahan sikit.. Esok baru cabut.”
Tanpa disedari rupanya papa mengikuti perkembangan pengantin dan terdengar anak perempuannya mengerang. Mula dia tidak peduli, biasalah malam pertama. Tapi kali ini dia sudah hilang sabar. Lantas terus dia bangun, pergi ke bilik sebelah dan terus menendang pintu bilik pengantin.
Dengan rasa geram papa memarahi menantunya.
“Apahal ni? Mati lah anak aku kalau esok baru kau nak cabut! Kau cabut sekarang!!!”
Terkejut besarlah pasangan pengantin baru. Sambil menahan sakit, si pengantin perempuan pun berkata kepada papa nya..
“Papa, takkanlah sakit gigi pun boleh mati.. Lagipun manalah ada Klinik Gigi yang buka 24 jam?”

3 comments:

  1. HAHAHA.......CUN2...LAWAK3...... TU LA, JGN NAK MENGGATAL SKODENG ORG. KAN DH KENE.... KWANG3.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best sangat cerita ni.. Buatkan saya nak baca tiap hari..
      Tumpang Iklan
      Abang..janganlah..
      Tak nak...sakit...
      >>>Enlargexl:Besarkan Zakar dan Panjangkan Zakar Semula Jadi! <<<

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...