Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

06 September, 2012

Penyebab Wanita Tidak Ghairah Untuk Berhubungan Seks



Ramai lelaki sering mengeluh kerana pasangannya tidak ghairah apabila diajak berhubungan seks. Perkara itu bukan menandakan kalau wanita tidak tertarik lagi dengan pasangannya. Ada beberapa faktor yang boleh menjejaskan ghairah seksual wanita.
1. Tidak Merasa Menarik
Seperti yang dikutip dari Yahoo, wanita yang merasa tak menarik sering kali tidak mahu melakukan aksi intim kerana malu dengan tubuh mereka yang sudah menua atau bentuk tubuh yang tidak lagi sama ketika masih gadis dulu. Perkara ini membuat wanita sukar merasa ghairah. Namun, lelaki kadang-kadang kurang memahami ketika isterinya sedang merasa tidak percaya diri.
2. Merasa tidak selesa dengan Suami
Tidak seperti lelaki, bila-bila masa mereka boleh berhubungan seks. Sedangkan wanita sukar melakukannya, apatah lagi jika perasaan sedang keliru. Misalnya saja ada masalah yang belum selesai dengan suami atau anda curiga dengan si dia, boleh membuat wanita enggan berhubungan intim dengan suaminya. Untuk itu anda dan suami anda perlu memupuk keakraban dan membina kepercayaan.
3. Kurang Tidur
Kurang tidur atau keletihan boleh menyebabkan wanita tidak mahu berhubungan seks. Jika anda belum mendapatkan rehat yang cukup, kemungkinan itu yang mengakibatkan kehilangan keinginannya berhubungan intim dengan suami. Agar dapat diatasi, cubalah tidur siang bersama ketika weekend atau menonton televisyen di tempat tidur hingga terlelap untuk meningkatkan kehidupan seks anda berdua.
4. Stres
Stres dapat membuat diri sendiri merasa kacau yang juga mempengaruhi kehidupan seks anda. Saat wanita mengalami peningkatan stres, mungkin dari tempat kerja atau rumah, dia menjadi lesu dan tiada keinginan. Perkara tersebut kerana fikiran yang berat sehingga tidak tertarik terhadap aktiviti seksual.
5. Hubungan Bermasalah
Banyak wanita yang mempunyai masalah berat dalam hubungannya sehingga tidak ghairah untuk bercinta. Daripada memaksa wanita berhubungan seks ketika ghairah mereka sedang menurun kerana ada masalah, lebih baik selesaikan dulu masalah yang ada. 
6. Perasaan Tidak Dapat Membahagiakan Pasangan
Ternyata, tidak hanya suami yang sering berfikir kalau dia takut tidak dapat membahagiakan pasangannya semasa melakukan aksi intim. Wanita pun memikirkan hal yang sama. Wanita juga takut tidak mampu memberikan suaminya kebahagiaan ketika bercinta. Hal itu boleh membuat wanita tak percaya diri sehingga hasrat seksual berkurang. Untuk mengatasinya, pastikan anda mendapat dorongan dari pasangan. Singkirkan fikiran bahwa anda tidak dapat menyenangkan suami.

CONFIRM POWERRR  ATAS KATIL………!!! Gerenti Terangkatnye…..
(Harga Promosi / MURAH) dapatkannya diSINI
FAKTA
Cuba baca dan renungkan fakta-fakta/kisah-kisah yang merisaukan di bawah ini hasil dari Penyelidikan Online yang diperolehi dari 586 isteri/wanita dan kami temui beberapa kebenaran yang mengejutkan…
  • 70% isteri mengatakan mereka TIDAK PERNAH mencapai puncak orgasme/klimaks semasa melakukan hubungan seksual dengan suami mereka.
  • 65% isteri mengakui sering BERPURA-PURA MENCAPAI ORGASME untuk memuaskan hati suami mereka. Hanya 15% sahaja isteri yang mencapai orgasme lebih dari sekali dalam seminggu.
  • 78% daripada isteri mengaku mereka LEBIH SUKA DIBELAI-BELAI SAHAJA dari melakukan seks memandangkan mereka tidak mencapai kepuasan dari hubungan seksual dengan suami.
Fakta ini dilihat serius dan kebanyakan suami hari ini tidak mengendahkan masalah mereka dan kurang berusaha untuk menyelesaikannya kerana disebabkan MALU atau EGO yang menebal walaupun semua permasalahan bermula daripada para suami. Maka itu setiap kali isteri diajak berjimak, ada saja alasan yang diberikan untuk mengelak. Persepsi mereka, seks adalah untuk keseronokan suami semata-mata. TIDAK TERCABARKAH EGO ANDA???

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...