Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

31 July, 2013

Lakukan Hubungan Seks Setiap Kali Melawat Banduan di Penjara!



Kisah panas di sebalik penjara Indonesia tercetus lagi apabila seorang model, Vanny Rossyanne mendedahkan dia sering bertemu kekasihnya di penjara untuk mengadakan hubungan seks.
Vanny memberitahu, setiap kali berkunjung ke penjara Cipinang, Jakarta Timur, dia dan kekasihnya, Freddy Budiman yang dipenjara atas kesalahan mengedar dadah, akan melampiaskan nafsu di sebuah bilik ‘persendirian’ di penjara itu.
Selain itu, Vanny, 22, turut mengambil dadah apabila berkunjung ke penjara itu tiga kali seminggu.
“Biasanya saya ke penjara itu pada pukul 11 pagi sehingga pukul 5 petang. Kami akan mengadakan hubungan seks dan mengambil dadah.
“Terdapat dua buah bilik di penjara itu yang kami biasa gunakan dan sebuah daripadanya adalah bilik warden penjara,” kata Vanny mendedahkan kisah benar itu kepada wartawan tempatan baru-baru ini.
Dalam pendedahan itu juga, dia merujuk kepada Thurman Hutapea iaitu warden penjara yang biliknya digunakan oleh Vanny dan kekasihnya untuk menjalin hubungan asmara.
Pendedahan Vanny juga membuka cerita bagaimana banduan yang mempunyai wang boleh memiliki ‘kuasa’ sekalipun sedang menjalani hukuman, merujuk kepada status Freddy yang dianggap sebagai banduan kaya dan sangat ditakuti oleh semua orang di penjara itu.
Tindakan wanita itu yang juga model untuk majalah dewasa, mendedahkan kelemahan sistem di penjara sekali gus menarik perhatian seluruh rakyat Indonesia.
Vanny berkata, sehingga kini, sudah lebih daripada 10 kali dia berkunjung ke Penjara Cipinang untuk bertemu buah hatinya dan mengambil dadah di bilik ketua penjara atau ruang yang ada di sebelahnya.
“Saya yakin itu ruang Ketua Penjara kerana Freddy sendiri yang memberitahu. Freddy tidak pernah berbohong dengan saya. Kalau ada orang datang, saya pura-pura bermain telefon bimbit,” katanya.
Vanny juga menegaskan, dia mempunyai banyak bukti untuk menyokong pendedahannya.
Sementara itu, Menteri Undang-Undang dan Hak Asasi Manusia, Amir Syamsuddin tidak percaya dengan dakwaan yang dibuat oleh Vanny mengenai kawalan keselamatan yang lemah di Penjara Cipinang dan pihak berkuasa sedang melakukan siasatan untuk mencari kebenaran.

(Video) Nasib seorang janda, terkangkang jua akhirnya…

Sekadar gambar hiasan

Ringan-ringankan kepala yang sedang memikir apa juadah untuk berbuka karang.
Jom tonton video Nasib Seorang Janda di bawah ini.
Yup, video ini memang sudah lama, tahun 2000 lagi, zaman tu jarang ada video-video parody, kalau ada pun live punya…ehehe!
Jom lah layan seketika!

Pelajar IPTA Dicekup Selepas Selesai Mandi Wajib



Seorang penuntut wanita universiti di Lembah Klang berusia 22 tahun yang dipercayai selesai membersihkan diri selepas ‘bersama’ teman lelakinya, terkejut apabila mendapati penguat kuasa agama berkopiah memenuhi ruang bilik rumah tumpangan disewa bersama kekasih yang juga penuntut universiti di Kota Kinabalu, kelmarin.
Gadis tempatan yang juga penuntut IPTA di Kuala Lumpur itu dikatakan menjalani latihan amali di Wisma Majlis Ugama Islam Sabah dan mengambil kesempatan berasmara dengan kekasihnya, jam 11.30 malam.
Bagaimanapun, perbuatan pasangan kekasih itu dihidu penguat kuasa Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Negeri Sabah (JHEAINS) yang menyerbu bilik berkenaan sebelum mendapati teman lelakinya yang berusia 21 tahun terbaring keletihan di atas katil.
Pemeriksaan di bilik berkenaan mendapati pakaian dalam gadis berkenaan bertaburan di atas lantai, malah ketika disoal siasat, mereka mengaku hanya pasangan kekasih dan mengambil kesempatan memadu kasih di rumah tumpangan itu.
Penolong Ketua Penguat kuasa Agama JHEAINS, Khamis Jamil berkata, ketika serbuan beberapa penguat kuasa mengetuk pintu bilik pasangan terbabit beberapa kali sebelum dibuka seseorang.

Isu Ditangkap Tidak Puasa Tak Jejaskan Lana Nordin


PETALING JAYA: Pelakon Lana Nordin menyifatkan isu kononnya dia ditangkap gara-gara tidak berpuasa dan meminum arak di sebuah pusat siber di Bandar Puteri, Puchong pada 12 Julai lalu langsung tidak menjejaskan kedudukannya sebagai seorang selebriti.
Lana atau nama sebenarnya Mazlina Hasan Nordin, 33, berkata, dia sudah lali dengan pelbagai kontroversi yang dikaitkan dengannya dan menganggap perkara itu hanyalah perkara kecil.
“Gosip saya ditangkap tidak berpuasa sedikit pun tidak menjejaskan saya dan saya tak kisah pun apa orang nak kata.
“Sama ada betul atau tidak kesahihan berita itu, saya sudah membuat penjelasan. Jadi terpulanglah sama ada mereka mahu percaya atau tidak. Kalau saya tegaskan saya tidak melakukan perkara terkutuk itu, tidak semua yang percayakan saya.
“Lebih baik saya ketepikan perkara itu dan meneruskan kehidupan seperti biasa,” katanya kepada mStar Online.
Tambah Lana, dia juga sering membuat lawak dengan isu diri ditangkap dengan teman-temannya kerana menganggap ia satu perkara yang tidak berasas lebih-lebih lagi dikatakan meminum arak sedangkan dia tidak pernah mengambil minuman keras.
“Diakui, saya seorang yang gemar ke kelab, tetapi tidak pernah menyentuh alkohol atau dadah. Saya dah biasa orang selalu memberi tafsiran negatif berdasarkan apa yang mereka lihat secara luaran,” ujarnya.
Sementara itu, mengenai perkembangan terbaharunya, Lana bakal muncul menerusi drama Jodoh Itu Milik Kita yang akan ditayangkan pada setiap Isnin hingga Rabu pukul 10 malam bermula 19 Ogos depan di saluran 134, Mustika HD.
Bagaimanapun, Lana berasa kesal apabila ramai penerbit menganggap dia sudah meletakkan harga bayaran yang tinggi sejak dicalon untuk Pelakon Pembantu Terbaik, Festival Filem Malaysia ke-25 (FFM25) tahun lalu.
“Sejak dicalonkan dalam FFM, saya semakin kurang menerima tawaran lakonan. Tak faham dibuatnya, saya bukannya menang, tetapi ramai penerbit menganggap harga saya dah naik.
“Jadi mereka takut untuk mengambil saya berlakon. Sedangkan, harga bayaran lakonan saya masih lagi macam biasa. Saya harap menerusi kenyataan ini, mereka tidak salah anggap lagi,” tuturnya.

VIDEO TERBARU BUDAK SEKOLAH KANTOI BERZINA!


BUDAK SEKOLAH KANTOI BERZINA!
VIDEO BUDAK SEKOLAH KANTOI BERZINA | Video yang dimuat turun di facebook ini memaparkan sepasang kekasih yang jika didengar dengan teliti berasal dari Sabah. Si lelaki buat muka langsi dan si perempuan pulak tak tahu kenapa tak nak pakai seluar. 

Saman Hospital, Buah Dada Terlalu Besar



Saman-Hospital
Dalam mencipta kerjaya sebagai model, Josie Cunningham, 23, telah melakukan pembedahan membesarkan payu daranya.
Namun, pembedahan tersebut telah menyebabkan payu dara bernilai £4,800 menjadi terlalu besar.
Justeru, model tersebut bercadang untuk menyaman National Health Services (NHS) kerana kecuaian pembedahan tersebut menyebabkan dia menjadi bahan tawa orang ramai.
Josie bertindak untuk menyaman setelah mengambil kira kecuaian klinikal dan tekanan emosi.
Ibu tunggal beranak dua itu menyatakan dia akan menuntut lebih daripada £10,000.
Memetik laporan The Sun, Josie menjalani pembedahan tersebut menerusi NHS pada Januari setelah memberitahu pakar bedah bahawa dia kecewa dengan payu daranya yang kecil.
Dia mahukan payu daranya yang bersaiz 32A ke 36DD dan bercadang untuk menjadi model tanpa baju (topless model).
Josie yang kecewa terhadap pembedahan tersebut terpaksa menjalani pembedahan kali ke dua untuk mengecilkan ‘sedikit’ saiz payu daranya yang menjadi bahan ‘pembuli online’.
Dalam pada itu Josie menafikan yang dia ada meminta supaya saiz payu daranya menjadi 36DD.
“Saya tergesa-gesa untuk menjalani pembedahan tersebut. Saya tidak pernah memberitahu saya mahukan saiz 36DD – saya lebih suka jika sekadar saiz B.
“Tetapi mereka memberitahu, disebabkan saya tidak mempunyai tisu payu dara, payu dara saya perlu dibuat lebih besar,” kata Josie.
Pada masa yang sama, Josie dikatakan turut menerima tawaran bernilai £1,500 bagi mendapatkan rawatan botox untuk menangani masalah peluh yang ‘luar biasa’.
Oleh: Mynewshub.my

30 July, 2013

[DUNIA ARTIS] WOW!!! GAMBAR NORA DANISH BERKEMBAN SELEPAS MANDI.


Hari ni ramai yang frust bila artis cantik si Nora Danish tu digossipkan ada hubungan dengan anak Nazri Aziz.. Biasalah beb.., pompuan ni akan suka kalau lelaki tu banyak duit dan kaya raya.. Tak hensem pun takpa janji mahsyukkkk...

Dan kebanyakan pompuan cantik ni bersikap materialistik kononnya kemewahan sajalah yang mampu bahagiakan dorang sampai ke liang lahad.. Tapi sebaliknya yang kita selalu tengok.., tak bertahan lama pun jangka hayat perkahwinan artis cantik yang kawin dengan lelaki kaya..

Nak buat macam mana kannn..., last-last tak ada jodoh jugak jadi alasan dorang padahal kita pun tahu takkan kemana kalau kawin berasaskan kerana harta benda ni..

So..., untuk meredakan hati peminat-peminat Nora Danish (khususnya lelaki) yang tengah frust tu.., gua letakkan gambar Nora Danish yang super cute ni.. Semoga reda lah kekecewaan tu ye.. Kikikiki....

18SXX!!! GADIS MELAYU BERGAMBAR BERAHI DI BULAN RAMADAN.


Ishhh..., apa nak jadi niii... Tak sangka jugak ada anak dara melayu yang sanggup bergambar macam ni dan muatnaik ke dalam laman Fesbuk dorang..

Mungkin dorang bangga bila ramai kengkawan dalam laman sosial fesbuk tu tengok aksi berahi dorang.. Dan mungkin dorang rasa teruja bila ramai yang terpegun tengok gaya dorang bergambar..

Tapi bebudak didalam gambar tu terfikir tak apa yang mak bapak dorang rasa kalau tengok gambar tu?

Gua kesian pada keluarga bebudak melayu dalam gambar ni beb.. Cuba kita bayangkan, kalau dah dorang sanggup bergambar macam ni.., ntah apa lagi yang dorang sanggup buat beb..

Inilah jadinya bila pompuan melayu dah hilang sifat malu.. Gua yang lelaki ni pun malu tengok aksi berahi macam tu... Dunia..., duniaa...


SUPER HOT!!! NORA DANISH KANTOI DENGAN ANAK MENTERI DI DANNOK THAILAND??


Terkini mengenai pelakon Nora Danish, beliau elalui akaun instagramnya telah berkongsi gambar-gambarnya bersama anak Menteri Perlancongan, Nadeem, dan juga rakan-rakan produksi yang lain ketika melawat keluarga salah seorang kru produksi yang meninggal dunia di utara tanahair.

TIdak cukup dengan itu, beberapa keping gambar lain turut dimuat naik ketika berdua-duaan dalam lif, dan juga ketika makan di sebuah restoran di Danok, Thailand.


Gua rasa kalau setakat pergi makan-makan dan menziarah kengkawan, itu tak jadi hal beb.. Cuma biasalah mulut orang kann.., naik lif hotel tu nak buat apa pulak??

Itu boleh menimbulkan gossip yang terlampau tu beb.. Nasihat gua.., kalau hati dah berkenan.., kawin je lahh.. Itu akan mencegah dari menimbulkan persepsi buruk dari orang ramai.. Tak gitu?

GAMBAR LANA NORDIN BERAKSI MANJA DALAM INSTAGRAM.


Jika sebelum ini Lana Nordin tampil dengan gaya agak seksi dan melampau sehingga sering dihentam dan dikritik peminat, kali ini pula Lana Nordin dilihat mengubah sedikit cara penampilannya kepada gaya manja dan comel. 

Masih mengekalkan gimik muka dan senyuman, Lana kelihatan lebih cantik, ayu dan berseri-seri.

Lebih menarik, tiada respon atau komen negatif dari peminat diterima Lana di akaun Instagram miliknya berkenaan gaya terkini beliau ini.

Mungkin ramai yang dah kena block kot ke ramai yang dah faham pendirian Lana? Anyway, jom layan beberapa keping gambar Lana Nordin yang tampil dengan gaya manja. - cerita kosong



26 July, 2013

Artis ini NAFI minum arak


[MStar] PETALING JAYA: Pelakon baru, Ika Nabila berkata dakwaan bahawa dia seorang peminum arak seperti dalam foto yang tersebar di internet merupakan satu fitnah semata-mata. Ika menjelaskan air dalam gelas tersebut bukanlah minuman beralkohol sebaliknya ia adalah jus sparkling. Ika yang merupakan bekas peserta Akademi Fantasia musim ke-6 (AF6) berkata, dia tidak pernah minum arak apatah lagi berkeadaan mabuk di depan khalayak seperti yang digambarkan pada foto berkenaan. "Sebenarnya air dalam gelas tersebut adalah jus sparkling. Saya tak tahu macam mana gambar itu boleh tersebar kerana ia hanya dipaparkan dalam gambar profil mesej Blackberry (BBM) saya. "Dan air itu bukanlah air arak seperti yang disangkakan. Malah, saya bersama Mimi Haris (penyanyi) ketika itu di sebuah pusat karaoke. "Saya percaya ini perbuatan khianat individu yang tidak berpuas hati dengan saya," jelasnya yang dihubungi mStar Online di sini, Ahad. Ika berkata demikian ketika mengulas foto yang disebarkan oleh sebuah blog hiburan. Dalam foto tersebut, Ika bersama rakan-rakannya termasuk Mimi Haris menghadiri sebuah parti sambil memegang gelas yang didakwa alkohol. Tambah Ika, dia tahu walaupun telah memberikan penjelasan, masih ada orang yang akan percaya perkara yang tidak dilakukannya itu. "Terpulanglah apa orang nak kata, yang penting saya telah membuat penjelasan dan tahu batas-batas sebagai seorang artis yang perlu dijaga. "Saya tak tahu kenapa orang sekarang suka mengaitkan perkara-perkara yang tidak elok tentang saya. "Bagaimanapun saya harus akur bahawa menjadi seorang artis, orang ingin tahu segala kerja dan peribadi kita," tuturnya. Pelakon yang sedang meningkat naik itu kini menjalani penggambaran drama 'Apa Celop' yang bakal disiarkan pada 20 Februari nanti di TV3

25 July, 2013

Petanda Rumahtangga Anda bermasalah


Rumah tangga anda bermasalah jika ia mempunyai 7 petanda berikut:
1. Anda rasa sangat susah untuk memaafkan pasangan anda. Anda rasa susah kerana anda semakin hilang rasa sayang pada pasangan anda. Perasaan yang ada hanyalah perasaan negatif dan marah pada pasangan anda.
2. Anda mula berhenti berkongsi fikiran, perasaan, impian dan bermacam perkara lagi dengan pasangan anda. Anda berhenti berkongsi kerana anda tidak lagi percaya pasangan anda faham apa yang anda ingin kongsikan.
3. Anda dapati diri anda dipandang serong oleh pasangan anda dan anda rasa tidak kisah jika kehilangan dia dalam hidup anda.
4. Anda mula cari alasan untuk tidak lagi meluangkan masa bersama – sama dengan pasangan anda. Anda lebih utamakan perkara lain dari masa untuk keluarga.
5. Anda mula bekerja lebih masa dan lakukan berbagai aktiviti untuk menutup masalah dalam rumah tangga. Anda juga mula mencari kebahagian dan ketenangan di luar rumah.
6. Anda tiada lagi niat untuk memberi rangsangan dan galakan pada pasangan anda.
7. Anda mengelak apabila pasangan anda ajak berbincang.
Jika anda ada 7 petanda di atas, anda perlu muhasabah diri kerana anda sebenarnya menghampiri penceraian. Bercerai hanya akan jauhkan diri anda dari kebahagiaan. Jika anda lihat pasangan anda mula berubah dan mahukan anda, baik anda muhasabah diri dan terima dia kembali.

24 July, 2013

Saya mohon maaf, kata Sara


Dua daripada empat peserta Muslim dalam pertandingan Miss Malaysia World 2013 menafikan mempertikaikan fatwa yang mengharamkan umat Islam terlibat dalam acara ratu cantik.

Sara Amelia Muhammad Bernad (gambar besar di atas), 20 berkata, kenyataannya sebelum ini berhubung perkara itu pendapat peribadi dan tidak berniat melanggar fatwa, lapor Berita Harian.

wafa johanna de korte"Saya tidak berniat menghina agama Islam, sebaliknya hanya menyatakan pendapat peribadi berhubung fatwa itu. 

"Jika saya dianggap seolah-olah mencabar, saya mohon maaf," katanya melalui SMS kepada harian itu.

Sementara itu, Wafa Johanna De Korte (kiri), 19, pula dilapor berkata, beliau akur dengan pembatalan penyertaannya walaupun kecewa tidak dapat memenuhi impiannya.

"Saya berpendapat perlu ada wakil peserta Melayu, tetapi fatwa menetapkan orang Islam tidak dibenarkan menyertainya dan saya terpaksa akur," beliau dilapor sebagai berkata.

23 July, 2013

Didakwa rogol kekasih



Didakwa rogol kekasih


Tertuduh dikawal anggota polis menuju ke kaunter pembayaran untuk urusan jaminan.
KOTA BHARU - Seorang penganggur mengaku tidak bersalah di Mahkamah Sesyen di sini, semalam atas tuduhan merogol kekasihnya yang masih bawah umur, 9 Julai lalu.

Tuduhan ke atas remaja 18 tahun itu dibuat di hadapan Hakim Mohd Yusuff Yunus oleh Timbalan Pendakwa Raya negeri, Nor Hamizah Ghazali.

Dia didakwa merogol mangsa yang berusia 15 tahun 10 bulan di sebuah rumah di Jalan PCB, Taman Sri Sentosa, Badang di sini, pada jam 8 pagi, tarikh berkenaan.

Dakwaan terhadap tertuduh dibuat mengikut Seksyen 376(1) Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara yang boleh sampai 20 tahun dan boleh juga dikenakan sebat, jika sabit kesalahan. Tertuduh bagaimanapun menafikan tuduhan itu dan tarikh sebutan semula ditetapkan pada 26 Ogos depan.

Manakala tertuduh dibenarkan ikat jamin RM9,000 dengan seorang penjamin bersyarat tertuduh tidak boleh mengganggu mangsa dan saksi-saksi pihak pendakwaan. Dia kemudian dibebaskan sementara waktu selepas menjelaskan duit jaminan.

Budak 14 tahun dirogol 8 lelaki



Budak 14 tahun dirogol 8 lelaki
Lokasi kejadian mangsa dirogol bergilir-gilir dipercayai oleh lapan lelaki di Bukit Kebuk awal pagi semalam.
MARAN - Tindakan pantas tiga anggota polis peronda melakukan pemeriksaan berjaya menyelamatkan seorang budak perempuan berusia 14 tahun daripada menjadi mangsa rogol sekumpulan lelaki di Bukit Kebuk, dekat sini, semalam.

Bagaimanapun malang buat rakan mangsa, juga berusia 14 tahun apabila dirogol bergilir-gilir lapan lelaki terbabit di atas susunan tiang elektrik di kawasan semak berkenaan.

Dalam kejadian jam 3 pagi itu, tiga anggota polis yang sedang melakukan rutin rondaan mendapati sebuah kenderaan diletakkan berdekatan semak dalam keadaan mencurigakan.

Ketika memasuki jalan tidak bertar kurang 300 meter dari jalan utama untuk melakukan pemeriksaan, beberapa lelaki cuba melarikan diri dengan motosikal masing-masing sebaik menyedari kehadiran kenderaan polis.

Seorang daripada mangsa ditemui terbaring tanpa pakaian di atas susunan tiang elektrik, manakala rakan mangsa dikurung dalam kereta salah seorang lelaki terbabit.

Difahamkan, kedua-dua mangsa yang tinggal di sebuah tanah rancangan Felda dalam daerah ini keluar dari rumah masing-masing seawal jam 1 pagi tanpa pengetahuan ibu bapa mereka.

Kedua mangsa dikatakan mahu ke rumah teman lelaki salah seorang daripada mereka di Temerloh, namun tidak mempunyai kenderaan sebelum menghubungi seorang rakan lelaki (suspek) untuk meminta pertolongan.

Selepas diambil dengan menaiki sebuah kenderaan, lelaki yang membantu mereka itu berhenti di sebuah stesen minyak berdekatan lokasi kejadian untuk berjumpa dengan rakan suspek lain.

Mangsa kemudiannya dibawa ke lokasi kejadian sebelum salah seorang daripada mereka dirogol bergilir-gilir dipercayai membabitkan lapan lelaki tidak dikenali.

Sementara itu, Ketua polis Daerah Maran, Pemangku Deputi Superintendan Sulaiman A Hamid berkata, pemeriksaan kesihatan mengesahkan salah seorang daripada remaja malang itu dirogol bergilir-gilir.

Menurutnya, tiga suspek berusia 16 hingga 19 tahun berjaya ditahan untuk membantu siasatan manakala rakan mereka yang lain sedang diburu pihak polis.

22 July, 2013

Video seks bongkar rahsia rogol


Video seks bongkar rahsia rogol
Ab Rahman
SETIU - Rahsia seorang nelayan merogol teman wanitanya, pelajar tingkatan empat dari sebuah sekolah menengah di sini terbongkar selepas video klip perbuatan lelaki itu tersebut didakwa tersebar.

Ketua Polis Daerah Setiu, DSP Ab Rahman Raja Mohamed berkata, klip video yang merakamkan perlakuan seks pelajar itu dengan teman lelakinya berusia  23 tahun yang dirakamkan lelaki itu, dikatakan telah tersebar di sekolah mangsa.

Menurutnya, mangsa dari sebuah kampung di Penarik mengetahui video klip hubungan seks itu tersebar selepas ia heboh di sekolahnya pada dua minggu lalu.

“Pada Ahad lalu, mangsa memberitahu suspek bersama keluarganya datang ke rumah mangsa menceritakan tentang perkara itu dan minta untuk berkahwin, namun keluarga mangsa enggan menerima dan membuat laporan polis,” katanya.

Ab Rahman berkata, siasatan awal mengatakan mangsa mengaku mengenali suspek pada 12 Disember tahun lalu dan dia mendakwa dirogol teman lelakinya itu sebanyak tiga kali iaitu pada Februari, April dan pertengahan Mei lalu.

Menurutnya, selepas perbuatan suspek terbongkar, mangsa tampil membuat laporan dan bertindak atas laporan itu, polis berjaya menahan suspek di rumahnya pada jam 12.45 malam kelmarin untuk membantu siasatan.

Kes disiasat di bawah Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol.

Harimau Malaya tersungkur 1-4


Harimau Malaya tersungkur 1-4
Pemain tengah Chelsea, Eden Hazard (kanan) mengasak keras pemain Malaysia, Shakir Shaari (kanan) dalam perlawanan persahabatan antarabangsa sempena Jelajah Asia 2013 di Stadium Shah Alam malam tadi. Foto Sinar Harian oleh SAFWAN MANSOR
Harimau Malaya
Barisan kesebelasan utama Malaysia ketika pertemuan Chelsea menentang Malaysia dalam perlawanan persahabatan antarabangsa sempena Jelajah Asia 2013 di Stadium Shah Alam, malam tadi. Foto Sinar Harian oleh SAFWAN MANSOR
Chelsea
Barisan kesebelasan utama Chelsea ketika pertemuan menentang Malaysia dalam perlawanan persahabatan antarabangsa sempena Jelajah Asia 2013 di Stadium Shah Alam, malam tadi. - Foto Sinar Harian oleh SAFWAN MANSOR
SKUAD Kebangsaan nyata bukanlah lawan setanding bagi Chelsea apabila tewas 1-4 kepada kelab Liga Perdana Inggeris itu pada perlawanan persahabatan antarabangsa sempena Jelajah Asia 2013 di Stadium Shah Alam, malam tadi.

Di hadapan 50,000 penonton, The Blues mempamerkan aksi kelas tinggi yang cukup berbeza dengan apa yang mereka pamerkan ketika menentang pilihan Thailand di Bangkok melalui tempo permainan yang lebih pantas dan tersusun yang membuatkan Harimau Malaya seolah-olah terpaku.

Malah dalam perlawanan itu, pasukan bimbingan Jose Mourinho jelas menepati ramalan apabila menguasai penuh perlawanan dan hanya memerlukan masa enam minit sahaja untuk membuka tirai jaringan menerusi Bertrand Traore.

Begitu pun, Harimau Malaya cuba memberikan sedikit ancaman pada pertengahan babak pertama dan mereka hampir menyamakan kedudukan pada minit ke-22 namun K. Gurusamy terlepas peluang itu setelah bola percubaannya dalam kotak penalti sempat ditampan keluar oleh barisan pertahanan Chelsea.

Skuad Harimau Malaya sekali lagi tersentak dengan gol kedua anak buah Mourinho apabila jaringan daripada De Brunye yang melepaskan rembatan kencang dalam kotak penalti pada minit ke-29 berjaya menewaskan penjaga gol Mohd Faizal Marlias.

Sebaik sahaja jaringan itu, De Bruyne mengalami kecederaan dan terpaksa
digantikan dengan Islam Feruz.

Skuad Harimau Malaya masih tidak kenal erti putus asa dan cuba sedaya upaya untuk membolosi gawang lawan.

Penyerang kebangsaan Mohd Amri Yahyah mempunyai peluang untuk
merapatkan jaringan pada minit ke-35 tetapi tendangannya dari jarak 25 meter
dengan mudah diselamatkan oleh penjaga gol Mark Schwazer.

Sebelum perlawanan berhenti rehat, Chelsea terus memperkukuhkan kedudukan menerusi jaringan Romelu Lukaku pada minit ke-47.

Pada babak kedua perlawanan, permainan semakin rancak dengan skuad Harimau Malaya cuba melakukan serangan.

Namun, kelincahan pemain Chelsea nyata sukar digugat oleh pertahanan Malaysia apabila gawang tuan rumah sekali lagi dibolosi dan kali ini oleh Victor Moses pada minit ke-89 selepas Farizal gagal menampan keluar bola rembatan leret di dalam kotak penalti.

Akhirnya jaringan yang ditunggu-tunggu oleh seluruh peminat Malaysia tercapai jua pada masa kecederaan apabila Mohd Fadhli Mohd Shas memanfaatkan situasi kelam kabut di hadapan pintu gol Chelsea dengan tandukan cantik yang menewaskan penjaga gol nombor satu The Blues, Peter Cech.

Untuk rekod, pada tahun 2011, Chelsea menang 1-0 ke atas pasukan pilihan Malaysia.


Senarai pemain:

Malaysia:

Farizal Marlias, Mahalli Jasuli, Azizi Matt Rose, Asraruddin Putra Omar, Mohd Aidil Zafuan Abd Radzak, Norshahrul Idlan Talaha, Mihd Shakir Shaari, K. Gurusamy, S. Kunanlan, Mohd Amri Yahyah, Nik Mohd Shahrul Azim.

Chelsea FC:

Branislav Ivanovic, Micheal Essien, Bictor Moses, Wulfert Cornelis van Ginkel, Eden Hazard, Romelu Lukaku , Mark Shwarzer, John Terry, Nathaniel Chalobah, Ryan Dominic Bertrand , Bertrand Traore.

Gambar2 Kontroversi Minggu ini .

Anzalna + Fasha Sanda

Azza elite & pakaian ketat

ashraf muslim + isteri baru - wan sakinah 

19 July, 2013

ABBY ABADI DAN FARHAN SUDAH 12 HARI BERNIKAH


Abby Abadi akhirnya mendedahkan beliau sudah sah bergelar isteri kepada jejaka yang dikenali sebagaiFarhan sejak 12 hari lalu. Ini menamatkan gosip liar mengenai Abby yang dilihat semakin berani memuat naik gambarnya di akaun Instagramnya bersama lelaki lain dan ianya menimbulkan tanda tanya banyak pihak.
abby abadi dan farhan bernikah
“Dipendekkan cerita, sebenarnya sudah 12 hari dia sah menjadi suami saya. Maaf sebab maklumkan lambat pada kalian. Allah kami dahulukan. InsyaAllah, majlisnya dalam bulan raya nanti. Lokasi belum pasti. Doakan, ini jodoh kerana kami saling tidak mengenali antara satu sama lain. Baru dua minggu kenal, Allah tunjukkan jalan ke sini. Syukur,” kongsi Abby di akaun Instagramnya.
abby abadi sah bernikah
Tahniah buat Abby Abadi dan Farhan. Semoga jogoh kalian dirahmati-Nya.

18 July, 2013

Dicekup Berkhalwat Bersama Teman Lelaki


 Gadis ini yang sedang menjalani latihan amali di Pejabat Kesihatan Dungun ditangkap khalwat bersama teman lelakinya di sebuah rumah fl at dekat Bijangga.
DUNGUN – Tindakan seorang penuntut kolej membawa pulang teman lelaki ke rumah sewa setiap hujung minggu sehingga mendatangkan syak wasangka dalam kalangan jiran tetangga sehingga perbuatan tidak bermoral itu berjaya dihidu pihak berkuasa.
Susulan itu, satu serbuan dilakukan penguat kuasa syariah kira-kira jam 10.45 malam Ahad lalu, berjaya menahan sepasang kekasih yang berada berdua-duaan di sebuah rumah flat, dekat sini.
Ketika ditahan, gadis berusia 21 tahun yang sedang menuntut di salah sebuah kolej swasta itu difahamkan hanya berseluar pendek dan memakai baju singlet tanpa pakaian dalam.
Ketika serbuan, pasangan itu mengaku mempunyai hubungan sebagai sepupu, namun setelah disoal siasat kedua-duanya tidak mempunyai hubungan muhrim.
Gadis berasal dari Bukit Tunggal dikatakan sedang menjalani latihan amali di Pejabat Kesihatan Dungun, manakala teman lelakinya yang berasal dari Padang Nenas, Kuala Terengganu, kemudiannya dibawa ke Pejabat Agama Dungun untuk diambil keterangan selepas diikat jamin oleh keluarga masing-masing.
Pasangan yang mengaku bakal mengikat tali pertunangan itu akan dihadapkan ke Mahkamah Rendah Syariah Dungun, 29 Oktober nanti atas dakwaan khalwat mengikut Seksyen 31(a) (b), Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah Takzir Negeri Terengganu 2001.
Jika sabit kesalahan, mereka boleh dikenakan denda maksimum RM3,000 atau dua tahun penjara atau kedua-duanya sekali.-sinarharian

Kemaruk Nak Beromen, Sanggup Panjat Rumah Kekasih


Hanya kerana mahu memadu kasih, seorang pelajar perempuan tingkatan tiga sebuah sekolah menengah di bandar ini ponteng sekolah.
Tujuannya hanya kerana mahu menemui kekasihnya berusia 17 tahun di Kampung Keru, dekat sini, 13 Julai lalu.
Dalam kejadian kira-kira jam 7 pagi itu, pelajar perempuan itu sanggup memanjat tingkap rumah kekasihnya bagi melampiaskan nafsu ketika umat Islam lain berpuasa.
Menurut sumber, ketika kejadian ibu remaja lelaki terbabit sedang tidur selepas bersahur dan langsung tidak menyedari kehadiran remaja perempuan itu yang masuk secara sembunyi melalui tingkap.
“Namun, perbuatan terkutuk remaja berkenaan disedari jiran tetangga setelah dia keluar dari rumah kekasihnya dari tingkap sama sekitar jam 1.30 petang.
“Susulan kejadian tersebut, ibu remaja perempuan berkenaan yang dimaklumkan mengenai perbuatan terkutuk anaknya itu mendesak anaknya menceritakan perkara sebenar sebelum akhirnya remaja perempuan itu menyatakan dirinya telah dirogol tetapi atas dasar suka sama suka,” katanya.
Sementara itu, Ketua Polis Daerah, Superintendan Wooi Kooi Cheang ketika dihubungi mengesahkan kejadian berkenaan dan memaklumkan ibu mangsa membuat laporan polis pagi semalam.
Katanya, siasatan polis telah membawa kepada penahanan suspek lelaki di rumahnya di Kampung Keru.
Menurutnya, kejadian dipercayai berlaku pada 13 Julai lalu antara jam 7 pagi hingga 1.30 petang di rumah suspek dan mangsa pula dihantar ke Hospital Tampin (HT) untuk menjalani pemeriksaan.
“Suspek ditahan reman selama tiga hari bermula semalam (kelmarin). Kes disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum 30 tahun dan boleh dikenakan sebatan jika sabit kesalahan.
“Oleh itu, saya tegaskan kepada mana-mana individu yang melakukan persetubuhan dengan remaja bawah umur walaupun atas dasar suka sama suka atau dengan kerelaan ia adalah satu kesalahan,” katanya.

8 Foto] Dato’ K dan CT Bakal Sambut Menantu Seksi


Dua2 sama cantik dan kacak. .tapi tidak perlulah bergambar sebegini rupa. . .=_=’
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...