Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

31 January, 2012

Video adegan seks ustazah di asrama pelajar tersebar



Terkejut membaca artikel kosmo hari ini. Video 3gp adegan seks dipercayai seorang ustazah tersebar. Difahamkan video seks lucah 3gp yang dirakamkan dari telefon bimbit itu melibatkan seorang ustazah dan warden asrama. Pembuatan terkutuk itu dipercayai dilakukan di bilik asrama pelajar. Biar betul??
Adakah perempuan tersebut betul-betul seorang ustazah atau hanya media sahaja yang mensensasikannya kerana perempuan dalam video tersebut berjubah dan bersarung tangan?
Jika benar perempuan dalam video seks lucah 3gp itu seorang ustzah, ini betul-betul memalukan profesion ustazah. Memalukan!
KUALA LUMPUR – Menjijikkan apabila seorang ustazah sebuah sekolah agama di sini yang lengkap berjubah, bertudung dan bersarung tangan tergamak melakukan hubungan seks di dalam bilik asrama pelajar dengan seorang warden.
Perbuatan terkutuk ustazah itu dan pasangannya terbongkar selepas rakaman video yang diambil ketika mereka melakukan hubungan seks tersebar secara meluas hingga diolah dalam empat siri yang berbeza tetapi melibatkan ‘pelakon’ yang sama.
Berdasarkan kepada percakapan mereka, rakaman itu dibuat kononnya untuk mengabadikan kenangan cinta mereka sejak enam bulan lalu.
Kosmo! mendapati dalam video seks pertama selama tujuh minit yang disebarkan itu, ustazah berkenaan pada mulanya seperti takut-takut apabila pasangannya cuba merakamkan aksi mereka menggunakan telefon bimbit.

1 comment:

  1. Best sangat cerita ni.. Buatkan saya nak baca tiap hari..
    Tumpang Iklan
    Abang..janganlah..
    Tak nak...sakit...
    >>>Enlargexl:Besarkan Zakar dan Panjangkan Zakar Semula Jadi! <<<

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...