Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

16 April, 2012

3 gadis bercerita pengalaman suka kangkang seks bebas



Ahad, 25 September 2011

 
TERLUPA batasan agama untuk menjadi panduan hidup, tiga beradik yang mulanya ke pusat hiburan untuk berhibur dan mempunyai kekasih sebagai pengubat sunyi akhirnya hanyut dek godaan syaitan hingga ada yang sanggup menjual tubuh.

Disebabkan limpahan wang yang mampu diraih dengan mudah juga membuat ada antara tiga beradik liar dari Georgetown, Pulau Pinang itu rela menjadi “call girl” bagi dengan melayan lelaki kaya, kacak dan berkereta mewah hingga ke ranjang.

Mungkin perkahwinan yang tidak diberkati, kami bercerai enam bulan kemudian. Dengan gelaran janda pada usia 24 tahun, saya kembali liar dan berpeleseran di kelab malam. 

Kegiatan saya lebih rancak selepas Aiza tinggal di rumah saya, malah bekas suami juga sering berkunjung ke rumah bagi menghilangkan rindu sedangkan saya sendiri sudah tidak mempunyai perasaan terhadapnya.

Rizal tetap membayar sewa rumah dan memberi wang perbelanjaan menyebabkan saya sendiri tidak kisah dengan perbuatan itu. 

Namun, tidak pernah pula Rizal mencuba Aiza serta menyayangi Aiza seperti adiknya malah dia sering membawa kami pergi bercuti.

Dengan hidup yang bergelumang dosa, adik keempat saya juga sering berkunjung ke rumah saya kerana menyambung pelajaran di universiti tempatan di Shah Alam. 
Setiap hujung minggu, dia akan datang ke rumah saya bagi menikmati kehidupan sosial seperti kami. Shila tidak berminat melakukan hubungan seks berbayar tetapi dia lebih cenderung secara ringan-ringan.

Saya terfikir, adakah dosa saya ini diwariskan kepada dua adik saya dan apakah ibu bapa masih mahu menerima kami selepas mereka tahu kegiatan kami? Saya dan Aiza tidak berani menjejak kaki ke rumah di kampung dan pulang hanya pada Aidilfitri. 

Selepas memohon ampun dan maaf, kami terus pulang ke ibu kota. Panas rasanya berada di kampung.”



SHILA (bukan nama sebenar), 24 tahun dan keempat daripada lima beradik: 

“Antara lima beradik, saya paling bijak dalam pelajaran malah tidak pernah mengabaikannya. Begitu juga ketika menuntut di universiti, saya hanya bersosial setiap hujung minggu dan turut menerima wang tambahan dari kedua kakak saya bagi membeli keperluan belajar.

Ketika pertama kali pergi ke rumah kakak keempat saya itu, agak terkejut apabila terdapat tiga lelaki ada dalam rumahnya termasuk bekas abang ipar yang sedang berbaring di bilik tidurnya. 

Saya tanya kepada Lily, tetapi dia hanya tersenyum dan mendakwa itu adalah perkara biasa jika menetap di Kuala Lumpur. 

Pada malam itu, saya dibawa ke sebuah pusat hiburan dan agak kekok dengan suasana baru.

Namun sedikit pun saya tidak berminat menyentuh minuman beralkohol yang dipesan Lily malah beberapa lelaki menawarkan RM400 bagi mencuba saya tetapi saya tolak dengan baik. 

Tetapi selepas itu, saya semakin seronok apabila diraba rakan Lily dan Aiza. Akhirnya saya tewas dan terjebak dengan aksi ringan-ringan. 

Mereka membayar saya RM300 sebagai duit poket dan jumlah akan ditambah jika saya ikut mereka balik ke rumah tetapi saya masih sayangkan dara saya dan tidak mungkin akan menyerahkannya kepada sesiapa sebelum berkahwin.

Namun, bagi saya wang bukanlah segalanya. Saya berkenalan pula dengan Shafiq yang berusia 27 tahun dan dia seorang pemain gitar di sebuah kelab. 

Shafiq seorang yang baik, jauh sekali meminta tubuh saya dan saya senang ketika bersamanya. Saya tidak pasti berapa lama hubungan kami dapat bertahan kerana saya mula mengharapkan Shafiq dapat membawa saya keluar dari keseronokan hidup ini. 

Hiburan yang kami nikmati saban malam, kadang kala membosankan. Kini saya mula rasa bersalah kepada keluarga. 

Pernah saya menangis apabila teringat wajah ibu yang menyediakan sarapan semasa saya hendak pulang ke kampus dan wajah ayah yang sudah tua dengan topi lusuhnya mengusung beg ke kereta buruknya. 

Ibu hanya suri rumah, ayah pula seorang pesawah, siapa pula yang mahu menemani mereka di hari tua.

Jika dulu, saya jarang pulang ke kampung kerana terpengaruh dengan rentak hidup Lily dan Aiza, kini Shafiq akan menemani saya sebulan sekali pulang ke kampung bagi menjenguk keluarga. 

Kini saya bekerja di sebuah jabatan kerajaan sebagai penolong pembantu tadbir. Gaya hidup saya kini lebih kepada melepak di kedai makan bersama teman tetapi tabiat merokok saya masih sukar dibuang. 

Hubungan saya dengan Lily dan Aiza tidak pernah renggang, saya juga sering mengikut mereka bercuti di beberapa pusat peranginan dalam negeri. 

16 comments:

  1. OBAT KUAT KOSMETIK DAN ALAT BANTU SEKS hp.082271714242.

    CHONG HUA(obat kuat) rp.150rb.
    Pembesar Alat Vital Pria rp.150rb.
    Vacum Pembesar penis+oil rp.325rb.
    Viagra USA isi 30pil rp.1jt.
    Cialis England rp.250rb.
    Nangen/Luquan rp.75rb
    rocomil Spray Jerman rp.150rb.
    Perangsang Pria/Wanita rp.125rb.
    Pelangsing/Fatloss rp.150rb
    Penggemuk/Kianpi Pill rp.135rb.
    Peninggi Badan/Grow Up USA rp.190rb.
    Pemutih Wajah/Tensung rp.150rb.
    Cream Perontok Bulu/Hair Removal Cream rp.135rb.
    Cream Penghilang Bekas Luka rp.135rb.
    Cream Pembesar Payudara+vakum payudara rp.325rb.
    Penumbuh Rambut/Hair Tonicum Cair rp.150rb.
    Obat Mata/Gleaming Eyes Pill rp.125rb.
    Pil Perapat Vagina rp.125rb.
    Vagina Getar Ato Elektrik rp.325rb.
    Vagina Bulu Getar Elektrik rp.350rb.
    Vagina Getar Goyang Suara Rintih rp.400rb.
    Penis Mutiara Getar Goyang rp.400rb.
    Penis Getar Goyang Maju Mundur rp.400rb.
    Penis Getar Goyang Berotot rp.325rb.
    Penis Tekuk Manual rp.250rb.

    KONSULTASI ONLINE 24 JAM HP. 0822.7171.4242 (HARGA PROMOSI!)
    A-SIONG Jogja Center.
    Jl. Magelang Km. 5 No. 119 (utara TVRI)Tlp. (0274) 6906633
    Jl. Kebun raya No. 17 (depan bonbin gembiraloka)Tlp. (0274) 6500063

    atau kunjungi webset kami.
    http://www.vimaximport.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ARTIKELNYA BAGUS BANGET GAN ... POSTINGNYA DITAMBAH LAGI DONK GAN ... MAKASIH YA GAN... OIYA YANG PENGEN BACA BACA ARTIKEL UNIK DAN FOTO FOTO GOKIL .... TINGGAL KLIK SALAH SATU..

      ---->> BRA PALING UNIK DI DUNIA
      ---->> FOTO - FOTO KEJADIAN LUCU
      ---->> KOLEKSI FOTO HOT LUNA MAYA GA PORNO
      ---->> FOTO PESAWAT TERCEPAT DI DUNIA
      ---->> ARTIKEL CARA2 MENINGKATKAN LIBIDO
      ---->> CARA BERCIUMAN YANG BENAR
      ---->> 10 KEBIASAN PRIA YANG DIBENCI WANITA
      ---->> FOTO FOTO ARTIS CANTIK HOLYWOOD

      TRIMA KASIH AGAN... SALAM SUKSES AJA BUAT AGAN BLOG YA.....
      SMOGA BLOGNYA TAMBAH RAMAI PENGUNJUNGNYA...

      ---------->>>> TRIMS YA Gan .....

      Delete
  2. o1945139o5 col eh,,ayu
    Sms lau nakk... 0194513905

    ReplyDelete
    Replies
    1. syakila- 01123156283/0179060294

      Delete
    2. nk romen boleyh

      Delete
    3. ayu, syakila buah dada awak besar x? Klu besar, saya nk hisap, gigit, ramas dan gentel puting awk?Bls yea sy tgh gersang niyh, awk nk batang sy, sy nk phone sex ngn awak?

      Delete
    4. Nak sugardaddy boleh ? Or sugar brother ... Sms num 0187749671.. Baby

      Delete
    5. Syakila suka seks?

      Delete
  3. www.pencarianfile.tk
    Adalah situs download lagu terlengkap.
    Situs download bokep indonesia dan luar negeri terlengkap.
    Silhkan di kunjungi.
    www.pencarianfile.tk

    ReplyDelete
  4. Jika anda nak jaga dara anda elok2 anda jangan sesekali sengaja menyerahkan dara anda kepada lelaki bukan suami anda kecuali suami anda sendiri.oleh itu cara kuatkan iman kita kita kena apa?kena sembahyang,baru iman kita kuat.baru syaitan susah nak hasut kita kalau kita rajin solat.solat mengelakkan kita dari melakukan perkara keji yg dilaknat Allah SWT.bila kita melakukan maksiat kita sedang membakar diri kita secara perlahan-lahan.kalau api itu semakin membesar kita akan menjerit kesakitan.takkan ada orang yg akan menghampiri api itu lagi dah.disebabkan maksiat itu nampak hakikatnya seperti sejuk nyaman selesa tetapi api maksiat itu sedang membakar diri kita dalam kita tak sedar.bila kita melakukan zina(seks bebas)apa akan jadi pada rumahtangga kita?rumahtangga kita musnah.kita dan isteri/suami kita bercerai apa yg tinggal?hanya sia-sia sahaja.

    ReplyDelete
  5. Aku nk share pengalaman aku dgn janda beranak 2 neh...dia memang cun,body mcm model,kulit cerah le jgk.one day aku pegi bank area tumpat,dlm bank 2 ada awek sorg memang cun sampai aku xleh nk lupa wajah dia..tp aku xde nk pikir sampai blh couple dgn dia sbb aku thu dia dh jauh umur dgn aku.so aku pegi bank pn dlm smggu sekali itupn time bos suruh..dlm masa 2 aku xpikir pn dpt sembang dgn dia so hrtu no giliran aku kena kt kaunter dia.apalagi aku terus pegi.ht aku xyah ckpla jantung kt kaki dh.so dia tanya aku keje mana?aku jwb keje kt p.kubur..dia ckp awk dh kawin?aku ckp blm lg..so dia ckp aku ni hensem sdp memandang.aku tersedak terus lah sbb sblm ney xder pn puji aku.hehehe...pastuh dia ckp nk jumpa ptg neh area kb.aku ckp ok jer sbb xder buat ape dh..dia minta no fon aku.aku bg jer..lepas dlm stgh jam tuh dia msg aku ckp u ney hensem ler teringat pulak i kt u.aku apa lagi terus ckp u pn apa krg cantik cun manis lg.ok kitorng stop kt situ so tggu ptg nanti nk jumpa..aku jumpa dia kt park hayaki dlm kete.so kitorang borak lama jgk ler.dia ckp rindu zaman ada husband tp xder nk buat mcm mana kn..aku angguk je..pastuh tangan dia raba seluar aku perghhh aku punya anu naik keras ler.dia ckp nk hisap blh x??aku ckp blh tp dgn 1 syrt.sy nk main awk jgk.dia ckp blh jer..lg sdp main tuh..pastuh kitorng main dlm kete sampai 2round..lepas tuh aku pn kena tukar ke jb xsempat nk jumpa dia..tp aku tahu dia still lg kt situ..kalau korang yg gatal nk main korang pegi je kat maybank tumpat..dlm maybank tuh dia sorang jer cantik..nama aku xnk ckp.korang cr ler sdiri..dia naik kete swift putih.1taun lepas ler..maybe skrg pn dia naek swift lg..korang pegi jer ckp kt dia i suka u nk ajak minum blh x..comfirm dia ckp blh..xcaya terpulang ler pd korang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nama janda tuh norihan.maybank tumpat.swift putih

      Delete
  6. Ah......smua badan sya peluh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...