Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

08 October, 2012

Bersubahat Bina Kuil Hindu Jika Makan Nasi Kandar at Pelita Nasi Kandar.


The Star 24/09/2012 pg 22, melaporkan bahawa pemilik Pelita Nasi Kandar, Datuk D.Ramesh performing temple ground breaking for construction.
Therefore pemilik Pelita Nasi Kandar is a Hindu........proceeds from jualan nasi kandar Pelita is for construction of hindu temple.  
 Bersubahat maknanya bagi orang islam yang selama ini makan n minum di Pelita Nasi Kandar.  
 Since now dah tau, Tak payah ler gi pekena nasi kandar kat Pelita lagi.......tak sanggup nak bersubahat.   

1 comment:

  1. Wahai saudara yg mula publhed dan timbulkan isu ini. Semoga anda dirahmati Allah dan tidak dilaknatiNya kerana anda cuba menyebarkan fitnah. .. Duit yg disumbang ke kuil tu milik bos india... Lantak dia la nk bg duit dia kat mana pun.. Yang pentingnya kalau depa sdh ada halal cukup lah.. Kita juga beli makanan kat McDonalds, KFC, Subway, Old Town, Secret Recipe tapi tak tahu utk apa diapa belanja duit kita.. Kebanyakan factori di negara kita miliki oleh kaum cina dan org putih.. Kita juga tak tahu utk apa mereka gunakan duit kita... Itu duit diapa punya lah dan kita tak ada hak utk bagi tau utk apa mereka kena belanja.. Saya ingat ini isu selalu diungkitkan oleh kedai mamak yg lain yg cemburu kat pelita krn pelita lah leader utk kedai mamak yg lain:p... Tadi saya duk cari kat laman web jakim.. Byk kedai mamak belum menerima sijil halal jakim.. Yang pentingnya sebelum mkn kat mana-mana kedai kena tanya sijil jakim dulu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...