Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

03 August, 2011

Apakah ini dikirakan Kes Perkosa ?????

Berlaku di Negara China. Xiao Juan, Wanita 26 tahun tinggal di Guizhuo. Pada 27 Jun lalu dia dan kekasihnya pergi ketempat pesta ulang tahun temannya. ketika mereka pulang sudah terlalu malam akhirnya diputuskan mereka menginap disebuah hotel. Ketika tengah malam Xiao Juan pergi ke toilet awam diluar biliknya. setelah itu dia kembali namun bukan kebilik dia menginap tapi ke bilik sebelahnya!!
Masih belum terlalu sedar, Xiao Juan berfikir bahawa laki laki yang ada dikamar itu adalah kekasihnya, dan mereka pun berhubungan seks. setelah itu laki-laki itu pun bergegas pergi, Xia Juan bingung dan menanyakan kepada laki-laki itu mahu kemana,dia berkata mahu ketandas . Ketika dia melihat laki-laki itu dan dia baru tersedar kalau itu bukan kekasihnya, dia terkejut dan menangis, tetapi lelaki itu terus cabut lari.
Akhirnya Xiao Juan menangis dan pergi ketempat kekasihnya dan mengadukan hal tersebut. Xiao Juan dan kekasihnya akhirnya memutuskan untuk melaporkan lelaki itu kepada polis bahawa dia telah diperkosa.
Tetapi polis bingung untuk mendefinisikan apakah itu pemerkosaan atau bukan, kerana tidak ada unsur paksaan didalamnya

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...