Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

17 May, 2012

5 Panduan Untuk Tampil Seksi Kepada Suami




Nak seksi? Boleh je. Lelaki memang suka dengan wanita yang seksi ni. Tetapi alangkah baiknya jika anda, seorang wanita tahu untuk tampil seksi di hadapan suami. Buat apa jaja tubuh cantik anda itu pada khalayak ramai kan? 
Sebenarnya, andai anda seorang isteri yang taat, tak perlu takut untuk menampilkan keseksian pada suami anda. Lelaki, kot mana pun akan suka pada anda, memang naluri ada dalam diri seorang lelaki, yang sukakan pada wanita yang seksi. Cumanya, antara kuat iman dan tidak je.
Kalau lelaki yang imannya seteguh gunung, tentu dia tidak akan melihat keseksian wanita selain daripada isterinya di kamar tidur. Jadi, anda sebagai wanita, sebagai isteri ...jangan ragu-ragu untuk tampil seksi buat suami anda.
5 Panduan Untuk Tampil Seksi Kepada Suami
1. Merasa seksi. Keseksian adalah tentang sikap. Anda perlu yakin bahawa diri anda sudah cukup seksi buat suami anda. Tidak perlu bersandarkan kepada bonjolan di perut atau selulit yang merebak di tubuh. Sikap dan cara anda melayan sudah cukup seksi buat suami anda. Gunakan suara, sentuhan dan penampilan untuk jadi seksi.
2. Dapatkan lingerie atau pakaian tidur seksi. Terdapat banyak jenis pakaian tidur yang boleh menampakkan keseksian anda dan menghindarkan perkara-perkara yang tidak begitu seksi di tubuh. Pilih yang sesuai, tentu ada buat diri anda. Adakala, berpakaian pijama tanpa bra dan seluar dalam juga sudah cukup seksi bagi suami anda.
3. Dapatkan ukuran yang tepat. Banyak wanita membuat kesalahan dengan membeli pakaian dalam ukuran yang salah atau gaya tipikal untuk tubuh mereka.Pakaian dalam yang sesuai dengan tubuh, akan menjadikan diri anda seksi di depan suami. Hebatnya pakaian dalam ini ialah, ia akan secara tidak langsung mengalihkan perhatian pandangan suami anda kepada perkara lain yang tak berapa sedap mata memandang.
4. Berpakaian seksi saat tidak ada orang.Seksilah di depan suami. Jangan seksi di depan orang lain, kerana nanti anda akan terjebak dalam satu senario anda dikeji atau mungkin sekali dihina, kerana penampilan anda yang menjolok mata. Buatlah di depan suami, kerana suami pasti akan menghargai. Jangan sia-siakan diri pada yang tidak berhak melihat keseksian diri anda.
5. Praktik teknik. Belajar, dan carilah ilmu mengenai cara untuk tampil seksi buat suami. Ada pelbagai teknik untuk anda tampil seksi selain daripada berpakaian sendat atau yang mendedahkan. Anda boleh menggunakan bahasa badan, suara ... dan macam-macam lagi untuk tampil seksi. Buatlah untuk lelaki yang anda sayangi.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...