Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

30 May, 2012

Coretan Daddy - Hantu Punya RTM !!!!!

assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera buat semua followers blog daddy .

hari ni rasa nak tulis something la....lama juga rasa nya daddy tk tengok TV 1 and TV3 ni ....tiba2 smlm terasa nk tengok ....so layan la kejap depan TV tu ...kebetulan ada pentas adik2 ku musim ke-3 peringkat akhir.
walaupun nampak muka mashitah ngan jamil khir kat atas pentas tu.....aku layan juga la....bukan aku nk tgok depa ....aku nak tengok budak2 tu yang petah berceramah atas pentas....

ikut intisari rancangan ...dari kul 9 sampai kul 11....pastu dalam pukul 10.00 masa tu peserta ke 4 kalau x silap aku la....nama dia mohd rafiudin rafdi....mmg bagus budak ni....mnghayati sajak perihal peribadi Rasulullah SAW..... menitis air mata dia....menitis juga air mata penonton kat studio tu ...spt yg difokuskan kamera....
mata aku pun dah nyaris2 berair....sikit2 lagi saja.

Tengah bagus dok menghayati sajak2 tu...TUP TUP ...kuar isu semasa cerita pasai BERSIH 3.0
kuar la semua citer buruk pasai bersih 3.0 ....haram jadah betui,......

masa dok nyanyi dok bergelek tu ....tak pula di berhentikan ....ni masa si daei kecik tu sedang berkarya ttg rasulullah ...masa tu la depa nk interfrem....

memang hantu punya TV1.....






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...