Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

08 May, 2012

Suami Terlalu ‘Sopan’, Buat Isteri Bosan Berhubungan Seks



Ada beberapa perkara yang boleh membuat wanita tak lagi ghairah untuk berhubungan seks. Meskipun merupakan aktiviti yang menyenangkan untuk dilakukan, ada kalanya seks hanya menjadi rutin dan akhirnya membuat bosan. Ini beberapa penyebab rasa bosan dalam bercinta pada wanita yang dikutip dari Fox News. Welcome to sparkle project…
1. Suami yang ‘sopan’
Suami yang selalu bertanya atau meminta izin saat ingin menyentuh atau bermesraan, akan membuat wanita bosan. Secara tidak sedar, hal itu menghilangkan cabaran dalam bercinta dan membuat sesi bercinta jadi kurang menarik lagi. Ada kalanya wanita ingin diberi kejutan dengan menciumnya atau memeluknya tiba-tiba dari belakang, dan menggendongnya ke tempat tidur.
2. Permainan seks yang membosankan
Apakah permainan seks anda dan suami selalu sama dari hari ke hari? Ini juga boleh menjadi sebab hasrat bercinta anda semakin lama semakin hilang. Anda tak lagi merasakan getaran-getaran saat bercinta dengan suami.
3. To the point sex
Anda dan suami tak lagi mengalami masa-masa saling merayu dan foreplay yang menyeronokkan. Bercinta seolah kegiatan rutin yang harus dilakukan, tanpa ada hasrat yang menggebu. Hasilnya, seks pun terasa hambar. Saat ingin mengajak pasangan bercinta, lakukan dengan rayuan-rayuan nakal seperti menghantar SMS, mengenakan lingerie seksi atau menghiasi bilik jadi bernuansa super romantis.
4. Lokasi yang sama
Anda selalu melakukan seks di tempat yang itu-itu saja. Tak ada suasana baru yang membuat detak jantung berdegup kencang. Rasa bosan pun mulai datang. Untuk menghindarinya, jangan selalu bercinta di bilik tidur. Cubalah tempat baru seperti bilik mandi, koridor, bawah tangga atau dapur.
5. jarang dipuji
Wanita juga memerlukan pujian saat di ranjang. Namun ketika suami tak pernah berkomentar tentang ‘prestasi ranjang’ anda, rasa kecewa pun datang. Anda merasa tak dihargai oleh suami. Hasrat bercinta pun turun drastik.
6. Malu untuk Mencuba Hal Baru
Seringkali para wanita ingin memberi ‘sentuhan’ yang berbeza dalam kehidupan seksualnya. Sayang mereka tak cukup berani untuk melakukan atau mengomunikasikannya dengan pasangan. Hasilnya, para wanita itu hanya menjalani kegiatan seksual yang mendatar dari hari ke hari.
Jika memang alasan-alasan di atas ada pada kehidupan seks anda, jangan berdiam diri. Kumpulkan keberanian untuk membicarakannya dengan suami. Suami pun pasti akan sangat menghargai pendapat anda. Hasilnya, kehangatan kehidupan seksual anda boleh kembali lagi. – Wolipop

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...