Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

03 February, 2012

Isteri Berusia 15 Tahun Persoal Kemampuan Syahwat Suami, Lari Meninggalkan Rumah Selepas 4 Hari Nikah



Saya petik:
[HM] KUCHING: Hasrat seorang lelaki menikmati mahligai bahagia dibina dengan isteri berusia 15 tahun pada Sabtu lalu, tidak kesampaian apabila insan tersayang itu menghilangkan diri hanya selepas empat hari mereka mendirikan rumah tangga.

Paling memedihkan, isteri lelaki terbabit yang tidak bekerja itu menghilangkan diri ketika suami berusia 21 tahun dari Kampung Gita, di sini, keluar mencari rezeki.

Sehingga semalam, usaha menjejak wanita berkenaan menemui jalan buntu menyebabkan laporan polis terpaksa dibuat.

Sumber berkata, wanita berkenaan dipercayai bertindak demikian kerana mempersoalkan kemampuan syahwat suaminya yang dikatakan gagal memuaskannya.

“Kali terakhir lelaki berkenaan bertemu isterinya ialah jam 11 pagi Selasa lalu, ketika menghantar isteri ke rumah saudaranya kerana mahu ke laut untuk menangkap ikan,” katanya.

Bapa lelaki terbabit yang enggan dikenali berkata, anaknya terkejut apabila mendapati isterinya tiada di rumah saudara ketika mahu menjemputnya pulang ke rumah pada hari kejadian.



P/s: Aduhai! Rasa lucu pun ada, rasa terkejut pun ada, rasa negeri pun ada. Bukan apa saudara, gadis semuda 15 tahun sudah tahu erti orgasme. Masyarakat semakin maju bab berkaitan dengan seks. Cabaran bagi lelaki yang belum atau mahu berkahwin, mantapkan kelakian anda sebelum berkahwin!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...