Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

10 February, 2011

Feb 10, 2011 [Akhbar] - Isteri hilang selepas 21 hari berkahwin

Isteri hilang selepas 21 hari berkahwin


E-mel Artikel Cetak Artikel Tanda Artikel Besarkan Saiz Teks Kecilkan Saiz Teks Komen Artikel
ALOR GAJAH: “Sejak dia menghilangkan diri, saya sentiasa berfikir dan tertanya-tanya pada diri apakah kesalahan besar dilakukan hingga isteri baru dikahwini tergamak meninggalkan rumah tanpa sebarang pesan ketika inai masih merah di jari.”
Begitu keluhan penternak lembu, Nurshahrul Affandi Hashim, 25, dari Kampung Bangau Tanjung, Temerloh, Pahang, selepas isterinya, Nurhidayah Shamsuddin, 20, dari Taman Seri Jaya, Kluang, Johor, didapati hilang selepas 21 hari mereka bergelar suami isteri.
Dalam kejadian kira-kira jam 11.30 pagi pada 28 Januari lalu, Nurhidayah dikatakan keluar dari rumah menuju ke sebuah kedai berhampiran untuk membeli kredit tambah nilai dengan menaiki motosikal jenis Yamaha Ego.

Nurshahrul berkata, ketika kejadian isterinya keluar dengan memakai kemeja T berwarna merah jambu dan berseluar sukan tanpa memakai topi keledar dengan mendakwa mahu keluar sekejap sebelum dipercayai bertemu seorang rakannya.


Menurutnya, dia kemudian menghantar khidmat pesanan ringkas (SMS), kepada isterinya kira-kira jam 1.30 tengah hari pada hari kejadian selepas lama menunggu sebelum dibalas dengan memaklumkan berada di rumah rakannya dan ia adalah SMS terakhir daripada isterinya.

Katanya, pada masa sama, Nurhidayah turut memaklumkan tidak boleh pulang disebabkan hujan begitu lebat menyebabkannya berusaha menghubungi telefon bimbit isterinya, tetapi tidak berjawab sebelum ia terus dimatikan.

“Saya terus menunggu hingga keesokan harinya, tetapi Nurhidayah masih tidak muncul sehingga timbul pelbagai perkara merunsingkan kerana tidak menyangka isteri yang dikenali menerusi laman sembang sosial Facebook kira-kira empat bulan lalu, menghilangkan diri.

“Masalahnya, kami kini sudah bergelar suami isteri dan dia tidak sepatutnya mengambil keputusan melarikan diri dari rumah walaupun mempunyai masalah, sebaliknya masih boleh berbincang untuk kebaikan bersama,” katanya.

Katanya, dia juga sudah membuat laporan di Balai Polis Kluang, tetapi tidak pasti status kehilangan isterinya sama ada mengikut orang atau dihanyutkan air banjir.

Orang ramai yang mempunyai maklumat atau mengenali Nurhidayah diharap dapat menghubunginya di talian 017-9653293 atau balai polis berhampiran.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...