Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

11 February, 2011

Feb 11, 2011 - Alkisah hidupku di Fasa Remaja - Part 7

assalamualaikum ....salam pagi jumaat buat semua....

nak sambung sikit citer smlm .....macam yang citer smlm ...secara tk semena2...kete pengetua masuk dlm compound sekolah , masa aku dok tunggu bas nk balik umah ...
apa lagi...aku pun berlari masuk semula ke pejabat sekolah .....
Alhamdulillah mood tuan pengetua hari tu cukup baik ......
Dia sign sijil berhenti aku ...dan suruh aku cepat2 ke pekan photostat dan bawa balik kat dia nk
buat pengesahan .....dia kata dia dia kan tunggu sampai aku dtg semula. Alhamdulillah dapat pengetua camni.....tima kasih cikgu AHMAD MUKHTAR......Aku pun tunggu bas untuk pegi kepekan ...dlm 3km camtu jer....

Kat pekan aku jumpa ngan amoi classmate aku lagi - hooi lang . Dh siap potostat....dia ajak aku naik motor ngan dia....punya la malu ...naik motor ngan org pompuan .. dia yang tunggang...aku dok belakang. Aku ingat lagi , aku pinjam helmet kedai surat khabar kat pekan tu ... puas gak aku pujuk dia bagi pinjam helmet dia....Last2 ngan rasa segan & malu ...aku tumpang gak amoi tu balik ke sekolah ....Selesai lah bab tu....

AKu rasa ada sebab ngapa tuan pengetua baik camtu ...sebab tahun tu cuma 4 orang jer yang berjaya masuk U ....aku ngan member aku BASRI ( matrik medic kat UKM) dan juga HOOI LANG & DINAKARAN ( UPM) ....nanti citer lagi bab tu ....

Dh selesai semua urusan kesekolah , aku ke pekan semula....kali ni naik bas....sampai kat pekan aku pulangkan balik helmet yang aku pinjam tadi....baru pegi kedai gambar nk tangkap gambar - instant...
pastu terus ke Pejabat Pos... Sekali lagi pos laju aku buat ... Selesai semua alhamdulillah ....rasa lega & puas hati.....

alamak ..dh kul 11 ni ....aku kena pi meeting dulu ..jap lagi sambung balik .
salam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...