Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

17 February, 2011

Feb 17, 2011 [AKTIVITIKU] - Di Kg Kelahiran Ku ...HIJAU !!!!!!!

Salam.....hari ni nak share gambar terkini masa aku kat umah mak ....aku mmg suka tengok kehijauan di kampong.....Skrg, eventhough aku pun dok kampong, nak dapat tengok kehijauan camni mmg susah ...tambah la yang dudok kat taman......

mujurlah , hero aku - IRFAN SYAKIR sanggup jadi model aku ari tu ...

View from Main Entrance

Pokok Manggis & Pokok Rambutan

Pokok Cempedak & Parasit


on the other side of view

Posing Maut ...



parasit yang ditanam

parasit vs bukan pelesit........




Yang tinggal di bandar2, mesti rindukan suasana camni kan?????? Jangan Jealous !!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...