Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

16 February, 2011

Feb 16, 2011 [AKTIVITIKU] - Memori di Ladang Anggur Tasik Beris, SIK

Assalamualaikum ...hari ini nk introduce satu lagi segmen_AKTIVITI KU . Bukan apa just nk share aktiviti2 aku terutamanya pada hari cuti & weekend. Macam smlm , aku telah sampai ke 1 daerah yg belum pernah aku sampai selama 42 thn aku jadi rakyat negeri kedah...Itu lah daerah SIK . tarikan utama daerah ini tak lain tak bukan - Ladang Anggur Tasik BEris.

Inilah gambar2 yang smpat aku rakam sepnjang lebih kurang sejam aku kat sana.


Kat Pintu Masuk ke Ladang Anggur bersama isteri tersayang

Permandangan dalam Ladang - Zuhairi ( anak Saudara)
Haziq , Luqman ( hero2 aku) and yang kat belakang tu
Cu (adik) , Ayang & Cik Mah ( adik )



Posing maut ngan buah anggur.


antara buah anggur yang terdapat . Tak boleh tahan OOOOOOO

Hero Aku , Luqman Hakim ngah posing maut macam CETI

Awas...dilarang memetik!!!!!!!!
bak kata Ana rafali & Suhaimi - Boleh Pandang-Pandang
Jangan Pegang-Pegang .

Hero Kecik Aku , Haziq Hilmi ngan mummy pun tak boleh
tahan nak rasa buah anggur ni........ 

Ni...anggur hitam pula....


Ni dia kedudukan ladang anggur ni.....just bersebelahan dengan
tasik beris....cantik permandangan kat sini ...jambatan menyeberangi tasik beris
menuju ke Nami .

2 Hero aku ( Luqman hakim & Irfan Syakir) dalam Vineyard
Sales gallery.




Kalau nak pergi ladang anggur ni, kena melalui pekan sik dulu, cari signboard ke Tasik Beris dan terus ja.. Bila sampai kat persimpangan ke Tasik Beris....Terus lagi perjalanan ....jangan ikut simpang ke tasik beris sampai la ke jambatan seperti dalam gambar tu .....

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...