Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

16 May, 2011

May 16, 2011 [AKHBAR] - FAIZAL TAHIR : Saya Tak Pilih Kasih

Faizal Tahir nafi pilih kasih
KUALA LUMPUR: “Walaupun pernah membuat persembahan di atas pentas yang sama dengan Hazama, saya tidak pernah berat sebelah atau membezakannya dengan pelajar Akademi Fantasia (AF) yang lain.

“Saya memberi komen apa yang saya tahu mengenai muzik,” kata penyanyi terkenal yang juga pengkritik undangan AF9, Faizal Tahir pada konsert minggu keenam yang berlangsung di Bukit Jalil, malam kelmarin.


Beliau berkata demikian selepas menolak kritikan peminat AF yang mendakwanya memberi komen berat sebelah kepada Hazama berdasarkan reputasi sebagai artis sebelum ini bukannya sebagai pelajar AF.

Katanya, Hazama membuat persembahan lagu 'Hey Soul Sister' pada malam itu ternyata memukau penonton yang menyaksikannya secara langsung mahupun melalui kaca televisyen.

“Hazama mempunyai jiwa sebagai 'performer' berbanding enam pelajar AF yang lain malah setiap nyanyiannya mampu memikat setiap orang mendengarnya. Jika dijual tiket persembahan, sudah tentu tiket Hazama habis terjual...malah komen saya juga disokong Ogy dan Hattan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...