Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

17 May, 2011

May 17, 2011 [AKHBAR] - Anwar Bela Diri Kak Wan Dan Nurul Izzah Pula Selepas Ini Sebagai Saksi Alibi

Anwar Bela Diri Kak Wan Dan Nurul Izzah Pula Selepas Ini Sebagai Saksi Alibi
Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah hari ini memerintahkan Datuk Seri Anwar Ibrahim membela diri terhadap tuduhan meliwat bekas pembantunya Mohd Saiful Bukhari.
“Berdasarkan bukti, saya dapati ada kes prima facie terhadap tertuduh dan arahkannya untuk mempertahankan diri,” katanya.
Dalam penghakiman lebih dua jam itu, Hakim Zabidin berkata beliau mendapati keterangan mangsa Mohd Saiful boleh dipercayai dan di terima sebagai seorang yang berwibawa.Dalam pada itu Hakim Zabidin memutuskan Tarikh untuk Dato Seri Anwar Ibrahim membela Diri adalah pada 6hb Jun sehingga 30 Jun 2011.
Dengan keputusan mahkamah ini Gomo nak nyatakan kepada anda semua bahawa Mahkamah menerima 100% kes Pendakwaan dan selepas ini Anwar Ibrahim tertuduh dalam kes liwat ini akan Bela Diri dan sudah semestinya beliau akan membawa Saksi saksi Alibi nya.
Siapa saksi Saksi ALibi Anwar?
WAN AZIZAH - yang Kata Anwar sedang bermesyuarat pada waktu kejadian

NURUL IZZAH - yang kata Anwar sedang bersama Keluarga waktu Kejadian
Dan ada lebih kurang 20 orang lagi Saksi bagi ALibi Anwar Ibrahim.
Dan jika Saksi Saksi ALibi yang akan Anwar Ibrahim bawa selepas ini GAGAL membuktikan Keraguan dalam kes Liwat ini alamatnya Anwar Ibrahim akan segera Berangkat ke Sg Buloh!!!

Dipetik daripada blog Papa Gomo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...