Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

26 May, 2011

May 26, 2011 - Hantar SMS ugut ROGOL !!!!!

Resah tidak henti terima SMS lucah
Oleh Shamsul Munir Safini
shamsulmunir@hmetro.com.my
KANGAR: Seorang suri rumah mendakwa kini hidup dalam ketakutan selepas menerima puluhan khidmat pesanan ringkas (SMS) berbaur lucah dipercayai dihantar seorang lelaki tidak dikenali yang turut mengugut mahu merogolnya sejak sebulan lalu.
Ibu kepada empat anak berusia antara tujuh hingga 15 tahun yang menetap di Santan, di sini, turut mendakwa perasaannya menjadi tidak tenteram sejak menerima SMS berkenaan sekali gus sukar untuk melelapkan mata pada waktu malam.
Mangsa, Rozana Ajis @ Abd Aziz, 35, berkata sejak menerima SMS ugutan daripada suspek, dia sering mengalami perasaan tidak sedap hati malah kerap terjaga daripada tidur sekiranya ada bunyi pelik di luar rumahnya.

Katanya, perasaan takut itu juga bukan saja dirasai dirinya, malah turut dikongsi suaminya, Raman Baharom, 48, yang bertugas di sebuah agensi kerajaan, di sini.

“Sudah hampir sebulan saya menerima SMS berbaur lucah daripada lelaki yang tidak dikenali identitinya itu. Malah, dia juga mengugut mahu melakukan perkara lucah kepada saya termasuk mahu membelasah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...