Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

20 May, 2011

May 20, 2011 - Dibuai gelora nafsu

Dibuai gelora nafsu
KULIM: Kedegilan seorang wanita yang tidak mahu mendengar nasihat rakannya mengundang padah apabila dia ditahan kerana disyaki berkhalwat bersama pasangannya dalam sebuah rumah di Padang Serai, di sini, pada Isnin lalu.
Jurucakap Pejabat Agama Daerah Kulim (PADK) berkata, wanita berusia 21 tahun berasal dari Pahang itu ditahan bersama pasangan berusia 22 tahun dalam bilik di rumah berkenaan kira-kira jam 12.55 tengah hari.
Menurutnya, pasangan kekasih berkenaan ditahan Pengerusi Majlis Ketua Kampung bersama Ahli Jawatankuasa Masjid Padang Serai yang membuat pemeriksaan selepas menerima maklumat sebelum dibawa ke Balai Polis Padang Serai untuk laporan tangkapan.

“Berdasarkan soal siasat, pasangan terbabit pernah ditegur beberapa kali oleh rakan serumahnya kerana tidak selesa dengan tingkah lakunya kerana sering membawa teman lelaki pulang ke rumah sewa mereka.

“Rumah sewa yang didiami suspek serta dua rakannya seolah-olah dijadikan tempat memadu kasih pasangan terbabit dan atas dasar tanggungjawab serta tuntutan agama, rakan wanita itu sering memberi nasihat supaya menghentikan perbuatannya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...