Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

19 May, 2011

May 17, 2011 - ACU PARANG KATA ISTERI CURANG

Suami cemburu acu parang


E-mel Artikel Cetak Artikel Tanda Artikel Besarkan Saiz Teks Kecilkan Saiz Teks Komen Artikel
ALOR GAJAH: Gara-gara didakwa mempunyai hubungan sulit dengan lelaki lain, seorang tukang kebun wanita mengalami trauma selepas dihunus parang di leher, diugut mahu disimbah asid selain digelar perempuan jalang oleh suami sendiri dalam kejadian di sebuah taman perumahan di sini.
Mangsa yang mahu dikenali sebagai Asmah, 30-an, berkata, dia masih terbayangkan perbuatan ngeri suami yang dinikahinya sejak lebih 13 tahun lalu. “Setiap kali terbayangkan perbuatan suami, badan saya menggigil walaupun kejadian itu sudah lebih dua minggu berlalu. Saya mahu ke mana-mana pun terpaksa berteman.

“Dia (suami) menuduh saya menjalin hubungan sulit dengan seorang lelaki di tempat kerja hingga tergamak bertindak luar dugaan,” katanya.

Menceritakan kejadian malang yang berlaku kira-kira jam 2.30 petang, 30 April lalu, Asmah berkata, dia didatangi suami dari arah belakang ketika memasak di dapur.

Menurutnya, suaminya terus menolaknya menyebabkan dia hampir tersungkur sebelum lehernya dicekik.

“Suami memegang parang di tangan dan menghunus ke belakang leher saya sambil memberi amaran supaya tidak menghadiri majlis perkahwinan seorang rakan pada hari kejadian.


“Ketika itu, saya beritahu suami jika mahu bunuh saya, bunuhlah... biar polis cari dia nanti,” katanya yang dikurniakan empat anak.

Katanya, selepas melihat dia menangis, suaminya keluar dari rumah.

Menurutnya, pagi keesokannya, dia sekali lagi menjadi mangsa apabila suaminya tiba-tiba naik angin.

“Suami yang bangun tidur terus membaling kipas hingga terkena kaki ketika saya berada di dapur menyiapkan sarapan. “Malah, suami turut mengugut mahu menyimbah asid ke muka selagi dia tidak berpuas hati dengan saya,” katanya yang memberitahu suaminya tidak mempunyai pekerjaan tetap.

Asmah berkata, selepas kejadian itu, suaminya terus keluar rumah dan tidak pulang hingga kini.

Wanita itu membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Alor Gajah.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Alor Gajah, Superintendan Umar Ali Saifuddin Shaharud mengesahkan menerima laporan daripada wanita itu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...