Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

17 October, 2011

Guru dari KL dicekup khalwat di Teluk Intan

TELUK INTAN: Seorang guru wanita sanggup mengharungi perjalanan dari Setapak, Kuala Lumpur ke rumah kekasihnya di Kampung Baru Batu 9, Changkat Jong, di sini, semata-mata mahu memadu kasih.
Paling mengejutkan, guru berusia 25 tahun dari Terengganu itu sanggup melakukan perbuatan terkutuk itu di rumah bakal mentuanya ketika ibu bapa pasangannya tiada di rumah.

Bagaimanapun, tembelang pasangan itu dikesan penduduk kampung apabila mereka dicekup dalam serbuan dilakukan beberapa Pegawai Penguat Kuasa Pejabat Agama Islam Daerah Hilir (PAIDHP) selain dibantu anggota polis pada malam Khamis lalu.
Dalam kejadian jam 9.30 malam itu, serbuan yang turut disertai imam, pegawai masjid serta beberapa Ahli Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung (JKKK) menemui pasangan itu di dalam rumah berkenaan.

Difahamkan, pasangan itu enggan membuka pintu menyebabkan penguat kuasa terpaksa memecahkan pintu hadapan rumah itu.

Sumber berkata, sebaik berjaya masuk ke dalam rumah, pasangan itu dilihat sedang berbaring di atas tilam di dalam sebuah bilik.Katanya, pihaknya mendapati wanita berkenaan yang kini mengajar di sebuah sekolah di Setapak ditemui berselimut di katil, manakala pasangannya yang juga seorang kontraktor dari Changkat Jong hanya memakai tuala mandi.

“Mereka gagal menunjukkan dokumen untuk mengesahkan mereka sudah menjadi suami isteri apabila pegawai PAIDHP meminta berbuat demikian,” katanya.
Katanya, pihaknya sudah lama mengintai aksi tidak bermoral pasangan itu sejak dua minggu lalu sebelum mengambil keputusan untuk membuat serbuan.

Difahamkan, pasangan itu sering berdolak-dalik apabila diminta menyegerakan perkahwinan.

Sumber itu berkata, serbuan itu susulan intipan dua minggu dilakukan penduduk terhadap gerak geri pasangan itu yang dikatakan menjadikan rumah berkenaan sebagai tempat bermadu kasih.

“Difahamkan ibu bapa lelaki itu sering menasihatkan anak lelaki mereka segera bernikah, tetapi tidak mendapat tindak balas. Ketika serbuan dilakukan ibu bapa lelaki itu tidak ada di rumah,” katanya.

Ketua kampung, Ahmad Noor Selamat kesal dengan kejadian itu dan mengucapkan terima kasih kepada pegawai PAIDHP dan polis kerana mencegah perkara mungkar itu.

“Ini kes khalwat pertama berlaku di kampung ini dan saya harap ia tidak akan berulang,” katanya.

Sementara itu, Ketua Pegawai Penguat kuasa Jabatan Agama Islam Perak (JAIP), Mohd Kamal Mohd Noor yang dihubungi mengesahkan tangkapan ke atas guru dan pasangannya kerana berkhalwat

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...