Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

19 October, 2011

Isteri terlanjur dengan pengkid

SAYA isteri yang ingin meluahkan rasa hati. Saya mempunyai tiga anak. Masalahnya sekarang, saya bercinta dengan kaum sejenis yang berlainan agama.
Saya cintakan dia sebab dia memahami masalah saya setiap kali saya ceritakan kisah hidup saya dengannya. Suami tahu saya berkawan dengannya, cuma dia tidak tahu saya menjalin hubungan intim dengannya.
Hubungan dengan kekasih berusia hampir dua tahun manakala suami sudah 11 tahun bersama. Namun, saya tiada lagi perasaan cinta terhadap suami.

Suami memang cintakan saya tapi saya sebaliknya. Dulu saya terima peminangannya sebab dikecewakan kekasih lama. Saya cuba tanam perasaan sayang padanya tetapi gagal.
Saya ada tiga anak disebabkan tanggungjawab kepada suami. Sekarang saya dan kekasih tidak boleh dipisahkan lagi. Malah anak juga tahu kemesraan kami.
EVE
Selangor




Jelas keredaan ikatan perkahwinan suci tidak lagi memberi erti kepada kehidupan saudari kerana lebih bahagia menurut tuntutan nafsu semata-mata.

Cuma Dang Setia kecewa dan terkilan kerana saudari memilih untuk terjerumus dalam kehidupan yang dibenci Allah SWT dan menghancurkan kebahagiaan sedia ada kerana godaan nafsu.

Malah saudari sedia maklum Islam jelas melarang hubungan sejenis. Ambillah iktibar daripada kaum Nabi Luth yang dilaknat Allah SWT kerana menjalin hubungan sejenis dengan menurunkan azab kepada mereka berupa hujan batu ‘sijjil’ (batu neraka) serta gempa dahsyat.

Setidak-tidaknya, saudari akan faham bahawa hubungan sesama jenis tidak mempunyai masa depan dan hanya membawa ke arah kemusnahan.

Mungkin kini saudari berasa bahagia kerana kekasih lebih memahami dan seakan-akan serasi dengan saudari. Namun sebenarnya, pasangan wanita lebih rapat dan sangat memahami berbanding lelaki kerana ‘teman sejenis’ berada dalam kelompok sama.

Secara tidak langsung, apa juga kehendak wanita dan keperluan sama dan semestinya prestasi pasangan sejenis lebih baik berbanding lelaki.

Namun ia bersifat sementara. Selain itu, fikirkan kehidupan serta kesannya kepada anak kerana dibesarkan dengan persekitaran tidak sihat.

Tinggalkan kekasih gelap saudari dan bina kehidupan seromantis mungkin dengan suami. Semoga itu akan membantu terbit rasa cinta terhadap suami.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...