Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

31 January, 2012

Belasah isteri depan ibu bapa



SEPANG: Berang dituduh menjalin hubungan sulit dengan wanita lain, seorang lelaki bertindak ganas membelasah isterinya di hadapan ibu bapanya sendiri di rumah mereka di Bandar Baru Salak Tinggi.
Sebelum kejadian kira-kira jam 10 malam Ahad lalu, mangsa berusia 27 tahun bertanyakan suaminya berusia 26 tahun mengenai hubungan sulitnya dengan seorang wanita, tetapi dinafikan menyebabkan berlaku pertengkaran antara mereka.
Menurut sumber, pasangan suami isteri itu sering bertengkar gara-gara sikap si suami mengabaikan tanggungjawabnya sebagai ketua keluarga dan didakwa bermain kayu tiga.
“Mangsa yang tidak tahan dengan sikap hidung belang suaminya menuntut penjelasan mengenai kebenaran hubungan terlarang itu, namun dinafikan sebaliknya mangsa dituduh sengaja mengada-adakan cerita tanpa usul periksa.
“Mangsa tidak berpuas hati terus mendesak suaminya supaya mengaku perbuatan itu menyebabkan lelaki terbabit berang lalu menampar muka isterinya,” katanya.
Sumber berkata, mangsa yang terkejut dengan tindakan suaminya cuba menepis, namun suaminya seperti dirasuk terus membelasahnya.
“Pada masa sama, ibu bapa suami mangsa yang tinggal bersama mereka hanya mendiamkan diri kerana tidak mahu masuk campur urusan suami isteri itu.
“Berikutan kejadian itu, mangsa cedera di muka, tangan, kepala dan bibir,” katanya.
Menurut sumber, selepas puas membelasah, lelaki terbabit terus keluar dari rumah meninggalkan isterinya yang dalam kesakitan.
“Mentua mangsa membantu mangsa dan menasihatinya supaya bersabar dengan tindakan dilakukan anak mereka.
“Mangsa yang tidak sanggup lagi diperlakukan sedemikian membuat laporan di Balai Polis Bandar Baru Salak Tinggi,” katanya.
Difahamkan, kejadian wanita terbabit dibelasah suaminya bukan kali pertama kerana sebelum ini jika terdapat salah faham antara mereka, dia turut menjadi mangsa belasahan suaminya hingga cedera.
Sementara itu, Timbalan Ketua Polis Sepang, Deputi Superintendan Baharuddin Mustapa mengesahkan menerima laporan itu dan kes berkenaan disiasat mengikut Seksyen 323 Kanun Keseksaan (KK).

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...