Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

09 January, 2012

‘Saya tak idam dara’



JOHOR BAHRU: “Walaupun anak yang dikandung Anita bukan anak saya, tetapi saya ikhlas memperisterikannya. Saya juga tidak kisah digelar ‘Pak Sanggup’ kerana cintakannya,” kata Fadhil Rosman, 22, di sini, semalam.
Fadhil sanggup berkorban dan memperisterikan Anita, 18, yang hamil anak tidak sah taraf ketika usia kandungan remaja itu hampir mencecah tujuh bulan. 
Menurut Fadhil yang bekerja di sebuah syarikat penghantar barang di sekitar bandar raya ini, berbanding jejaka lain mengidamkan wanita masih dara, hatinya pula terbuka menerima Anita kerana perasaan cinta dan simpati terhadapnya.

“Ketika saya berkongsi niat dan hasrat dengan rakan, ada ketawa malah ada menyatakan keputusan saya tidak masuk akal kerana kandungan itu bukan milik saya
“Bagaimanapun, saya kuatkan tekad dan berdoa kepada Ilahi supaya apa saya impikan ini bukan impian semata-mata. Akhirnya doa saya dimakbulkan dan kami bernikah pada 29 November lalu,” katanya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...