Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

19 January, 2012

Surat Dari Seorang Suami Kepada Isteri Yang Curang


Salam sahabat..

Alhamdulillah segalanya selesai sudah. Baru balik dari mahkamah syariah. Saya menceraikan isteri saya dengan talak 3 ... tiada lagi ruang untuk kami kembali. Puncanya ... isteri yang selama ini saya sayang sangat pada dia tidak belah bagi akhirnya kantoi kerana menduakan suami melalui hubungan dengan lelaki kawan lama yang muncul hubungi dia melalui facebook. 


Saya telah lebih 2 bulan menyiasat kegiatan mereka yang bermula dengan tegur menegur di facebook.. saling mencurah perasaan rindu dendam... akhirnya membawa kepada pertemuan sulit hingga mereka terlanjur. Bila saya dah kumpulkan semua bukti saya pun bentangkan pada dia... akhirnya mengaku lalu saya ceraikan dia serta merta.

Kepada suami suami sekelian.... berhati hati dengan aktiviti isteri anda di facebook. Mereka mungkin akan curang pada bila bila masa. Jika anda sekelian ingin belajar bagaimana untuk menceroboh masuk akaun perempuan curang seperti itu sila email saya. Saya ada kaedah yang efisen dan terbukti berjaya membongkar hubungi sulit isteri saya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...