Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

31 January, 2012

Saya tak buat’



KUALA LUMPUR: “Saya masih waras dan tidak pernah melakukan aksi mengghairahkan ketika meraikan sambutan hari jadi ke-25 di sebuah kelab malam, Rabu lalu,” begitu kata pelakon meningkat naik, Tasha Shila, 25, atau nama sebenarnya, Natashasheila Abdul Razak.
Dia mengakui bersama rakan ada menganjurkan majlis sambutan hari jadinya ke-25 di ibu kota, Rabu lalu tetapi tidak beraksi di luar kawalan dan menari dalam keadaan mengghairahkan seperti didakwa pihak tertentu.

“Saya bukan bodoh untuk melakukan sesuatu yang boleh menjejaskan periuk nasi kerana tahu setiap perkara pasti ada batasan. Tuduhan dilemparkan terhadap saya terlalu melulu dan tidak berasas,” katanya.
Katanya, dia terkejut dan hairan mengapa ada pihak sanggup melemparkan fitnah sedemikian dan sedar gosip liar itu sudah menular dalam beberapa blog hiburan tempatan yang dianggap menjatuhkan maruahnya.

“Saya akui gemar meluangkan masa bersama rakan di kelab malam, tetapi hanya untuk menghilangkan tekanan selepas penat menjalani penggambaran drama. Tambahan pula kunjungan saya ke kelab malam Rabu lalu hanya untuk meraikan hari jadi, itu saja,” katanya.

Menurutnya, dia tahu dirinya dikenali peminat, sehubungan itu masih berpegang kepada prinsip hidup, peka menjaga kelakuan dan tindak-tanduk terutama ketika berada di khalayak ramai.
“Saya kecewa dengan fitnah dilemparkan menerusi laporan dalam blog hiburan yang mereka-reka cerita konon melakukan tarian tiang tanpa segan silu dan tidak mempedulikan orang sekeliling. Ia jelas menjatuhkan kredibiliti saya,” katanya ketika dihubungi, semalam.

Katanya, ketika meraikan sambutan hari jadinya itu, dia tiba di kelab malam berkenaan sudah lewat dan hanya menari bersama temannya.

Tasha yang kini sibuk dengan penggambaran drama, Atas Nama Cinta, menyifatkan tuduhan itu kontroversi pertamanya sejak bergelar artis selain berazam memperbaiki kelemahan diri.

“Saya bukan hipokrit untuk menafikan tidak pernah ke kelab malam, tetapi kehadiran saya hanya untuk menenangkan fikiran semata-mata, bukan untuk menari tiang,” katanya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...