Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

02 March, 2011

Mar 2, 2011 [CERITA] - MASYALLAH - `besarnya kuasa Mu ALLAH' Kisah pokok petai menangis

Assalamualaikum.....

Yang ni aku nak kena tulis juga ....Penting !!!!!
2-3 hari ni kecoh di sekitar Kampong Lembah, Raja Pinang, Tunggal Seberang Prai Utara pasai penemuan sepohon pokok petai yang dikatakan menangis & mengeluarkan air tak henti2......

Alhamdulillah petang semalam , aku dapat balik awal sikit keje...sampai umah dlm 6.30 camtu....
pas minum petang yang disediakan oleh isteri yang tercinta - wife aku ajak aku pegi tengok kejadian
pokok petai menangis yang heboh dikatakan orang itu....aku pun setuju saja la...

lebih kurang 6.45 ptg ..aku & wife serta 2 anak aku - haziq & irfan terus memecut motor kriss 100 aku menuju ke Kg Lmbah Raja.....selang 3 kampong dari kmapong aku.......Actual location tak tau ....
cuma dapat hint sikit2 dari org yang dh pegi tengok .....

Anyhow....aku sampai juga tmpat yang dituju.....aku ikut orang ramai yang berpusu2 masuk.....
Sampai jer...nampak macam biasa jer....sepohon pokok petai tua di belakang umah .....
Aku rapat ke bawah pokok tersebut ....and tiba2 ....

terasa air menitis tak henti2 menimpa ku ......umpama gerimis....Masyaallah besar nya kuasa Mu Ya Allah.....bila renung betul2 kat atas....memamg nampak macam air hujan mencurah dari celah2 ranting pokok petai tersebut........malangnya aku terlupa bawa kamera smlm....snap juga2 2-3 kping guna handphone tp tk download lagi......

Apapun ... aku percaya ini lah Peringatan Allah SWT kpd kita supaya sentiasa ingat akan kebesaran kuasanya.

Insyallah bila download nnti ..aku akan share dlm entri2 berikutnya ...wassalam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...