Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

21 March, 2011

percutian

Slm wt sume... Rini aku ingin kongsikan percutian aku bersm family tercinta.. Emosi aku sgt terharu kerna lastly aku dpt menjejakkan kaki di bumi pantai timur.. Mybe tdk asg bg u'll sbb dah slalu pergi ke sn.. Bgku yg x prnh lg ke sn teruja ngan persekitaran dsana baik ataupun buruk. Terengganu merupakan tmpt yg sgt menarik buat aku.. Anak2ku merengek nk ke sn lg.. Insyaallah akn ke sn tp kali ni spend lm ckit.. sbb x puas xplore.. Benarlah kt org jauh perjalanan luas pandangan... Betapa agungnya ciptaanNya.. Bersyukur kerna dikurniakan tmpt yg sempurna.. Terima kasih buat suamiku tercinta kerna spendkn ms utk family walaupun byk dugaan yg menimpa sebelum percutian ini...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...