Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

22 March, 2011

Mar 22, 2011 [AKTIVITI] - CUTI2 MALAYSIA (Pt -1)

Assalamualaikum .....
Nak share sikit aktiviti aku sekeluarga hujung minggu lepas...jumaat lalu.
Aku ambik cuti sehari sbb nak bawa anak2 berjalan-jalan. Almaklumlah hari sabtu semua dh nak kn balik asrama....so yang tinggal cuma ari jumaat tu sahaja.

Destinasi pertama aku ....Ladang Anggur Tasik Beris , Sik ( Beris Lake Grape Vineyard).... Ini kunjungan ke-2 aku kesini....kali pertama aku pergi tanpa 2 org anak dara aku yang tinggal kat Asrama.... so kali ini...aku bawa depa sekali.......

Kali ni trip aku sekejap saja...pasai plan banyak aktiviti yang nak dilakukan whole day that day...
Dah tu ari jumaat pula....apa pun nikmati lah gambar2 yang diambik sekitar Ladang Anggur .....

along Najihah & luqman sdg posing ngan anggur hitam

angah umi shafiqah - anak dara ke-2 aku

2 of my heroes - Luqman & Irfan

Cutey Haziq ngah posing

Myself & my lovely wife

Along & Haziq

Mummy & Haziq


ermmm...geram tengok buah anggur yang berongkol2

hitam & hijau .....

lagi Along & Angah sdg berposing

sdg menikmati nasi goreng kat tepi tasik beris

Jambatan Tasik Beris



Hingga jumpa lagi ke destinasi seterusnya.....chow

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...