Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

03 March, 2011

Mar 3, 2011 [CERITA] - Emosi !!!!!!!

Assalamualaikum W.B.T

Hari ni nk citer tentang apa ek? Kalau kat Hot FM pagi td , dia orang chat pasai peluang kedua......
best juga kan....tajuk tu .....
Tapi dalam banyak2 caller pagi td, ada satu yang menarik perhatian saya
ada sorang caller lelaki .....yang citer ttg peluang kedua dia...
13tahun dulu , dia ada seorang kekasih .......memang nak kahwin ...tapi tak mendapat restu
keluarga sebelah pompuan ....after that dia orang breakoff .

lepas tu masing2 berkahwin dan punya anak .....but at last jodoh masing2 tak panjang
mereka jumpa semula dan kini mereka dah berkahwin.....
so sweet kan ....happy ending camtu.....

Ok ....back tu title entri hari ni .....emosi ....agaknya apa emosi uoal ari ni kan ....
Sebenarnya kalau kita kaji betul2 ....emosi tu sendiri boleh menjadikan kita seorang yang bersyukur kalau kita seorang pemikir......tapi kita sering lupa mengapa kita tiap2 detik ada emosi yang berbeza2... itu lah kuasa Allah SWT.....

Cakap pasai emosi ni....pagi ni emosi aku agak bercelaru dan rasa bersalah.....
Ada 2 perkara yang buat aku rasa bersalah sangat camtu ......malam tadi anak sulung aku called from Langkawi...baru abis pertandingan bowling antara sekolah2 daerah Langkawi.....dia dapat no 10...
Alhamdulillah.....tapi bila dia bagi tau ...orang lain semua datang ngan parent.....along ja pas baling bola , toleh ke belakang tak der abah ngan mama.......sayu juga dengar.... Abah minta maaf ya Along ...
bukan abah tak nk pergi .....tapi keadaan tak berapa mengizinkan....abah tau along tentu akan dapat result lagi bagus ...kalau abah ada kt belakang kan......tak pa lah...nak buat camner....abah tetap berbangga ngan pencapaian along .

lagi satu semalam juga ...wife aku bersungut....letih !!!!! aku memang faham sangat keletihan dia tu ....
Ikhlas bagi tau ....kalau aku pun kat tempat dia.....mungkin dah lama aku bersungut.....manakan nak handle 2 orang hero aku yang sangat lasak tu - irfan ngan haziq....mana nak hantar luqman ke sekolah....mana nak buat keje rumah . Citernya .....dia suruh aku masukkan kelapa dalam keter....besok pagi2 nk hantar ke kedai santan..... Tapi semalam ....aku betul2 letih sangat ......
malam tu aku bangun awal....tengok bola....Chelsea vs MU.....so smlm mengantuk awal.....

Padahal idea nak jual kelapa ni aku punya idea.....tapi last2 dia yang buat semua......drive dari umah aku di pdg serai ke Sg bakap ....ambil 80 biji kelapa....then balik....cari kedai nk jual......semua dia buat ....Terima Kasih Ayang ....apa pun pagi2 tadi .....aku buat apa yang aku janji mlm td.....aku angkut semua kelapa dalam Avanza ......kemudian dia minta aku ikut ke kedai tu......aku ikut jer ngan iswara aku......sampai kat kedai...aku yang turunkan kelapa tu ....

Ayang....apa pun abg hargai sangat apa yang ayang buat........love u so much....

Wassalam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...