Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

22 March, 2011

Mar 22, 2011 [AKTIVITI] - CUTI2 MALAYSIA (Pt -2)

sambungan .....

Destinasi seterusnya.....cadangan asal adalah untuk bermain bowling kat Sungai Petani.....
Tapi jadi sebalik nya ...sebab aku tukar route jalan......mula cadang nk ikut jalan yang aku datang td....tp tukar...aku balik ikut pekan Jeniang menuju ke Gurun.... rupanya lebih dekat ikut sini and jalan pun lebih elok ....

Sampai kat gurun...aku ikut old trunk ...jalan lama....melalui sg tok pawang , bedong & sungai lalang ....sampai jer kat susur masuk highway Sungai Petani Utara....wife aku beri cadangan nak pegi umah sepupu kami kat pulau 3 Semeling....AKu pun belok ke kiri...and sampai lah kat umah sepupu kami kat Pulau 3......

Mungkin uoals ingat tmpt ni biasa jer.....tapi tengok lah sendiri gambar2 yang aku ambik masa kat umah dia.......

Sekitar rumah sepupu aku.....






















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...