Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

29 March, 2011

Mar 29, 2011 [AKHBAR] - Isteri ‘jerat’ suami

Isteri ‘jerat’ suami

SEREMBAN: Akibat tidak tahan dengan tabiat suaminya yang dipercayai gemarkan ‘wanita muda’, seorang wanita melapor perbuatan sumbang itu hingga menjerat lelaki itu dalam satu operasi khas di kediaman mereka di Taman Senawang Jaya, awal pagi kelmarin.
Dalam serbuan kira-kira jam 1 pagi, lelaki berusia lewat 30-an itu dikesan berdua-duaan di bersama pasangannya, wanita warga Indonesia berusia 20-an.

Serbuan dilakukan sepasukan pegawai dan anggota penguat kuasa Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Negeri Sembilan (Jheains) dengan kerjasama anggota Skim Rondaan Sukarela (SRS) taman selepas menerima maklumat isteri lelaki berkenaan.

Ketika pemeriksaan dilakukan, lelaki itu bersembunyi atas loteng berhampiran tangki air kediamannya bagi mengelak dicekup, namun tindakan berkenaan tidak berhasil apabila mereka ditahan tidak lama kemudian.

Sumber berkata, sebelum itu, pihaknya menerima maklumat daripada seorang wanita memaklumkan suaminya berkurung dengan seorang perempuan bukan mahram di dalam kediamannya.

Menurutnya, ketika operasi dijalankan, isteri kepada lelaki terbabit bersama anaknya tiada di rumah kerana mempunyai urusan di luar.“Operasi membabitkan 20 orang mengepung rumah dan menunggu hampir setengah jam sebelum dapat masuk ke kediaman itu kerana pasangan itu enggan bekerjasama,” katanya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...