Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

17 June, 2011

Jun 17, 2011 - Ugut Bunuh Janda !!!

AMPANG: Seorang lelaki berusia 20-an bukan saja mengugut untuk membunuh bekas isterinya sebaliknya turut melarikan anak lelaki mereka dalam kejadian di sebuah pejabat agama, di sini, kelmarin.
Difahamkan, lelaki terbabit sudah menceraikan isterinya melalui khidmat pesanan ringkas (SMS) dengan talak tiga kira-kira sebulan lalu namun tidak berpuas hati apabila wanita itu merujuk kepada jabatan agama.

Menurut sumber polis, dalam kejadian kira-kira jam 1 tengah hari itu, wanita berusia 32 tahun itu dikatakan pergi ke pejabat agama bersama anak lelakinya berusia empat tahun.

“Ketika dalam perjalanan, bekas suami mangsa dikatakan mengekori mangsa namun tidak berbuat apa-apa sehinggalah mangsa keluar dari pejabat agama sebelum berlaku pertengkaran antara mereka.

“Lelaki itu dikatakan menengking bekas isterinya di khalayak ramai selain memaki-hamun. Dia kemudian menarik tangan anak lelakinya dan membawa menaiki motosikal,” katanya.

Sumber berkata, mangsa yang terkejut dengan tindakan bekas suaminya selain bimbang keselamatan anaknya, kemudian ke balai polis berhampiran membuat laporan.


Pada masa sama, mangsa turut memaklumkan bekas suaminya melalui SMS dia akan ke balai polis membuat laporan sekiranya lelaki itu enggan memulangkan semula anak mereka.

Berikutan itu, beberapa jam kemudian lelaki terbabit pergi ke balai polis itu dengan membawa semula anak lelakinya itu ke pangkuan bekas isteri

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...