Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

20 June, 2011

slm n slmt sejahtera buat sume yg singgah di blog ini... sekian lama x jenguk blog, nmpknya aku ketinggalan byk perkara.. ketiadaan aku selama ini menjadikn aku seorg yg lbh tabah n betapa bersyukurnya setiap dugaan yg diterima pasti ada berita gembira dsebaliknya.. terima kasih kepada suami tercinta, kedua org tuaku n mertuaku, keluarga n shbtku yg slama ni x jemu2 berikanku sokongan dan akhirnya aku berjaya menempuhinya walau sesekali aku tersungkur n x berdaya berdiri kembali.. berkat kesabaran n kesungguhan aku menemui sinar hidupku kembali.. n now aku x mau berpaling malah trs melangkah ke dpn. apa saje dugaan yg dtg insyaallah berbekalkan kekuatan yg ada aku mampu berdr. terima ksh x terhingga kpd nottydaddy kerna x jemu2 mnjd tulang belakangku...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...