Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

28 June, 2011

Jun 28, 2011 - Gadis Bernafsu Berahi Kuat !!!!

Gadis kuat berkhayal

SAYA berusia 21 tahun, bertudung dan gemar berpakaian sopan. Saya juga seorang yang sangat pemalu, lebih-lebih lagi apabila berdepan dengan kaum lelaki.
Masalahnya, saya mempunyai nafsu berahi yang agak kuat dan sering berkhayal mengenai seks malah kadang kala melakukan onani apabila nafsu membuak-buak terutamanya selepas menonton cerita lucah.
Adakah perbuatan saya beronani itu berdosa kerana jika tidak melakukannya saya bimbang akan terjadinya zina.
NUR
Kemaman, Terengganu


Memang ada sebahagian wanita mempunyai nafsu berahi yang luar biasa.

Nasihat bagi wanita mengalami masalah ini ialah segera kahwin, apalagi dalam usia saudari yang sudah dewasa.

Melakukan onani dan menonton filem berahi tidak akan menyelesaikan masalah anda dalam jangka waktu panjang, sebaliknya boleh memudaratkan rahim yang masih dara kerana tangan yang digunakan agak kasar pada bahagian tersebut.

Beronani dan berzina adalah ditegah dalam agama walaupun ada pandangan mengatakan dosa onani lebih ringan berbanding berzina.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...