Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

01 June, 2011

Jun 1, 2011 - Nyaris2 Jadi Habuan !!!!!

AMPANG: Jika tidak kerana tindakan beraninya melawan, seorang pelajar perempuan mungkin menjadi habuan lelaki kemaruk seks yang cuba merogolnya dalam satu kejadian di sebuah flat di Taman Lembah Maju, di sini.
Malah, remaja berusia 16 tahun itu boleh dianggap berani kerana sanggup melawan lelaki terbabit yang bersenjatakan pisau.

Menurut sumber polis, kejadian berlaku kira-kira jam 2 petang, 7 Februari lalu ketika mangsa dalam perjalanan pulang dari sekolah sebelum dia dihampiri lelaki terbabit sebaik tiba di tingkat lima berhampiran rumahnya.

“Mangsa menyedari ada seorang lelaki bertubuh agak gempal sedang memerhatikannya ketika dia menaiki tangga di tingkat empat flat itu.

“Bagaimanapun, mangsa tidak menghiraukan lelaki terbabit kerana menganggap kemungkinan dia penduduk di situ,” katanya.

Menurutnya, sejurus tiba di tingkat lima, lelaki berkenaan terus memegang mangsa dan meletakkan pisau kecil di lehernya sebelum mengheret remaja terbabit ke tempat sampah di tingkat tiga.


Katanya, sambil memegang mangsa, lelaki terbabit turut mengambil kesempatan dengan meraba seluruh badan remaja itu.

“Namun usahanya untuk merogol mangsa tidak berhasil apabila mangsa bertindak melawan dan cuba merampas pisau digunakan lelaki itu hingga berlaku sedikit pergelutan menyebabkan dia mengalami luka di jari.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...