Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

18 July, 2011

Jul 18, 2011 - Dipukul madu

NIBONG TEBAL: “Sebelum ini, hubungan saya dengan madu tiada masalah, malah dia turut menjaga anak sulung ketika dalam pantang.
“Bagaimanapun, selepas mengandung anak kedua, madu saya berubah sikap hingga kami kerap bertengkar dan kemuncaknya pada 9 Julai lalu kami bergaduh di syarikat milik suami,” kata Tina, 38, menceritakan masalah yang dihadapi bersama madunya selain sikap suami sehingga mendorongnya untuk bercerai.
Beliau mendakwa, dalam kejadian yang berpunca daripada masalah anak itu, dia cedera di kepala akibat dipukul madunya.

“Ketika kejadian saya ada di pejabat sebelum suami datang bersama madu. Disebabkan masalah anak, kami bertengkar sebelum berlaku tolak-menolak.

“Ketika suami memegang saya untuk menyuraikan keadaan, madu mengambil kesempatan memukul kepala saya dengan sebatang besi,” katanya ketika ditemui baru-baru ini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...