Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

05 July, 2011

Jul 5, 2011 - Nadia sedia disaman lagi

KUALA LUMPUR: “Saya bukan tidak ada akal untuk reka cerita semata-mata hendak masuk dalam media,” kata pelakon, Nadia Mustafar selepas saman fitnah yang difailkan terhadapnya oleh pelakon, Lisdawati ditarik balik atas arahan mahkamah pada 27 Jun lalu.
Nadia atau nama sebenar Siti Naziyah Sheikh Mustafar, 35, tampil ‘membuka mulut’ buat kali pertama selepas dikatakan akan muflis apabila penghakiman ingkar direkodkan terhadapnya pada 29 Julai 2010 dan diarah membayar RM250,000 serta faedah lapan peratus setahun oleh Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur.
Bagaimanapun, pada 27 Jun lalu Mahkamah Sesyen meminta Lisdawati atau nama sebenar, Nisdawati Nazaruddin, 33, menarik semula saman fitnah yang difailkan selepas mendapati tuntutan itu melebihi bidang kuasa mahkamah.

Nadia berkata, penghakiman ingkar direkodkan terhadapnya selepas dia gagal hadir beberapa kali ke mahkamah disebabkan masalah kesihatan, mengalami komplikasi kehamilan yang teruk selain tidak dimaklumkan tarikh sebenar sebutan kedua kes itu.

“Selepas saya selamat bersalin anak ketiga, saya segera melantik peguam atas nasihat suami kerana saya dilihat seolah-olah tidak ambil berat terhadap saman yang difailkan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...