Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

26 July, 2011

Jul 26, 2011 - Hotel Untuk Pasangan Yang Ingin Bercerai

VIVAnews - Tak hanya membuang waktu dan wang, proses perceraian yang panjang juga kerap menyita fikiran yang memicu stres berat. Melihat keadaan ini, sebuah hotel didirkan khusus bagi mereka yang ingin melewati proses perceraian dalam hitungan hari.
Namanya Divorce Hotel atau Hotel Cerai. Di sini, pasangan boleh check-in di hari Jumaat, dan check-out di hari Isnin dengan status sudah bercerai. “Dengan bantuan kami suami isteri boleh cerai dalam tiga hari secara baik-baik,” kata Jim Halfens, Commercial Director Divorce Hotel.
Halfens mengatakan bahawa hotel yang berlokasi di Belanda ini menyediakan pakej dengan harga berpatutan dalam proses bercerai selama tiga hari di sini, pasangan akan makan, minum, dan tidur secara terpisah. “Selama akhir minggu dibimbing berbagai pakar perceraian,” katanya.
Namun, demi menjamin kelancaran proses, pengelola hotel akan memulainya dengan sesi pra konsultasi selama satu jam untuk melihat apakah mereka boleh menjalani proses di hotel tersebut. Jadi, dari awal sudah boleh dilihat apakah boleh cerai atau tidak.
Sudah tujuh pasangan sukses bercerai di hotel yang ingin menciptakan formula terbaik untuk mengakhiri perkahwinan. Dengan proses perceraian cepat, mereka boleh melanjutkan hidup tanpa stres luar biasa yang berpotensi mengganggu aktivitas dan pekerjaan.
“Sebab, banyak yang buang waktu dengan pengacara perceraian dan makelar, tapi tidak berhasil cerai,” kata Halfens. “Menurut kami perceraian adalah peristiwa penting dan kami menanganinya sangat serius.”

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...