Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

29 April, 2011

Apr 29, 2011 [AKHBAR] - CIKGU ` KHALWAT'

Pasangan guru dicekup khalwat

JITRA: Tindakannya melarikan diri dari rumah semata-mata untuk tinggal serumah dengan teman lelakinya, menyebabkan guru wanita dicekup kerana disyaki berkhalwat dengan pasangannya yang juga guru di rumah sewa di Kampung Telok Malek, dekat sini, malam kelmarin.
Guru wanita berusia 34 tahun itu dikatakan masih isteri orang dan mempunyai anak perempuan berusia 13 tahun, tetapi didakwa menjalinkan hubungan dengan pasangannya berusia 30-an sejak tiga tahun lalu.
Sumber berkata, pasangan berkenaan dicekup kira-kira jam 10.45 malam oleh sepasukan anggota Pejabat Agama Daerah Kubang Pasu (PADKP) selepas menerima aduan berhubung kegiatan maksiat di rumah sewa guru wanita itu.

Beliau berkata, wanita itu dikatakan merajuk selepas bergaduh dengan suaminya berusia 39 tahun lalu meninggalkan rumah dan menyewa rumah lain di Taman Siswa, dekat sini, sejak tiga tahun lalu.


“Anak tunggal pasangan itu dijaga suaminya dan wanita terbabit menyewa bersendirian dipercayai untuk memudahkan dia berjumpa dengan kekasihnya itu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...