Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

06 April, 2011

slm buat sume.. dah lama rasanya x mengikuti blog ni.. n now alhamdulillah ku diberi kesempatan utk berkongsi dgn u'll sume.. hr bertukar ganti aku pula msh dcni spt sedia kala tanpa sbrg perubahan.. yg berubahnya posisi aku yg kn sah n sahihnya aku kembali mnjd house wf.. ntah sampai bila pun x tau.. takut t panas punggung dah sibuk pulak nk cr job br.. apapun sepanjang 2 minggu ni kesihatan ku x menentu.. mana lagi nk uruskn hby, ank2 n rumah.. adoiii... makin lemah aku dwtnya... mmm.. aku x blh brtrsn gni sbb aku msh dprlukn.. aku msti kuat n kembali spt dulu.. x semestinya ggl sekali ggl selamanya.. segl yg brlku d luar sn byk berikn aku iktibar.. tq wt nottydaddy yg x jemu2 post n berikn aku inspirasi..

1 comment:

  1. congratulations gee....
    maybe this is the best for you for time being ...slmt mnjadi full time house wife

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...