Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

14 December, 2011

Kawan Makan Kawan


Umpan ke hotel

GOMBAK: Kawan makan kawan. Itu perumpamaan sesuai apabila seorang remaja perempuan diumpan rakannya ke sebuah hotel di Batu Caves, di sini, sebelum dijadikan habuan seks dua lelaki, kelmarin.
Dalam kejadian jam 1 pagi itu, remaja berusia 14 tahun itu bersama rakan perempuannya berusia 20-an, dihubungi seorang lelaki yang mengajak mereka berjumpa di hotel itu untuk melepak bersama. 
Menurut sumber, mangsa tidak mengesyaki rancangan jahat rakannya yang ingin melacurkan dirinya kepada dua lelaki berusia 20-an terbabit bersetuju mengikutinya dengan menaiki kereta rakannya. 

“Bagaimanapun sebaik tiba di tempat kejadian, rakannya mengadu kononnya pening dan ingin berehat sebentar di dalam kereta
“Dia menyuruh mangsa berjumpa lelaki terbabit yang sedang menunggu mereka di tingkat satu hotel berkenaan,” katanya. an>“Mangsa yang terkejut dengan tindakan luar kawalan suaminya cuba bertanya meminta kepastian namun sekali lagi dimaki dan dituduh berlaku curang,” katanya.

Sumber berkata, mangsa menafikan tuduhan itu dan memberitahu ia hanya salah faham malah meminta suaminya bertenang.

“Namun, lelaki terbabit enggan sebelum memberi tempoh dua minit untuk isterinya itu mengemas barang dan segera keluar dari kediaman mereka.

“Malah, jika mangsa enggan dia akan membelasahnya menyebabkan wanita terbabit yang ketakutan hanya menuruti dan terus mengambil pakaian yang berselerak untuk dikemas,” katanya.


Menurutnya, namun dia yang berang selepas isterinya masih berada di dalam walaupun tempoh masa diberikan tamat menyebabkan dia mengamuk sekali lagi dan terus mencekik mangsa dan mengheretnya ke pintu rumah.


“Tidak cukup dengan itu, dia turut membelasah mangsa menyebabkan wanita terbabit yang dalam kesakitan merayu dilepaskan.


“Malah kekecohan yang berlaku disedari ibu mangsa yang berada di dalam bilik dan terus bertindak meleraikan pergaduhan itu,” katanya.


Suami berkenaan kemudian terus menghalau isterinya dan jika enggan akan dibelasah sekali lagi menyebabkan mangsa bersama ibunya nekad keluar dan membuat laporan polis.


Sementara itu, Ketua Polis Daerah Sentul, Asisten Komisioner Zakaria Pagan ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan berhubung kejadian itu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...