Tolong Klik kat iklan Nuffnang Tanda sokongan anda

visit me

Click Here To Show Yr Support

Berita Panas Je !!!!!!!

19 December, 2011

Suami Belasah Isteri di kolam renang !!!!!!



KUCHING: Seorang wanita yang juga ibu kepada dua anak bukan saja melalui saat memalukan, tetapi turut menanggung kesakitan apabila dibelasah suaminya di khalayak ramai di sebuah kolam renang awam di Taman BDC, di sini, kelmarin.
Kejadian berlaku jam 6 petang ketika mangsa berusia 24 tahun itu berenang bersama seorang sepupu perempuannya sebelum suaminya yang juga seorang anggota tentera muncul.

Menurut sepupu mangsa yang hanya mahu dikenali sebagai Mary, suami wanita berkenaan yang berusia sebaya dengannya terus menghampiri mereka sebelum menggenggam rambut serta menarik isterinya keluar dari kolam renang.
“Sebaik keluar dari kolam renang, sepupu saya dibelasah dan ditumbuk di bahagian perut oleh suaminya. “Walaupun terdapat beberapa pengunjung di tempat berkenaan, lelaki terbabit tidak menghiraukannya dan terus membelasah tanpa belas kasihan.

“Selepas puas, dia beredar dari tempat kejadian turut mengambil dua telefon bimbit milik isterinya,” katanya.

Menurutnya, mangsa yang cedera di pipi kanan, kepala dan beberapa anggota badan kemudian membuat laporan polis kerana mendakwa kejadian seumpama itu bukan yang pertama sejak mendirikan rumah tangga dua tahun lalu.
“Sepupu saya sering dijadikan tempat suaminya melepaskan kemarahan, dia pernah dipukul tanpa belas kasihan ketika sedang sarat mengandung anak kedua awal tahun ini,” katanya.

Difahamkan, pasangan itu mempunyai masalah rumah tangga dan tidak lagi tinggal sebumbung berikutan wanita berkenaan tidak sanggup lagi menjadi mangsa belasahan suaminya yang naik angin tanpa sebab.

Sementara itu, jurucakap polis ketika dihubungi mengesahkan kejadian itu dan menambah sedang menjalankan siasatan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...